grappenmaker(s) op marktplaats II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
geldt "marktplaats "ook voor de synthforummarktplaats ??
hey, dat opent perspectieven....

:koffie:

Reactie op Jupiter 8 Marktplaats

Reactie op Jupiter 8 Marktplaats

Ik heb hem gemailed en krijg dit terug, onze bekende politieman :smeris: !!
In mijn geval wil hij hem per boot gaan verzenden (vanuit Nigeria ??)

Hallo,

Het item is nog steeds te koop en is 100% origineel. Het product is in goede staat. Ik kocht het product, toen ik werkte in Amsterdam voor twee jaar als politieman in het jaar uitwisselingsprogramma. De uitwisseling programma klaar is en ik ben terug in Engeland. Ik verkoop het omdat ik niet meer hier en ik nodig heb, en ik wil om terug te verkopen aan Nederland en omdat het Periode HAS alle papieren en handleidingen in het Nederlands. Om ons te helpen in de transactie, zullen we gebruik maken een rederij en zij zullen zorgen voor alles. Sorry, maar dit is vies nood jaar, ik verkoop het omdat ik wil in Engeland te leven voor een lange tijd en ik moet betalen voor mijn huis. Als u echt geïnteresseerd bent in het kopen van mijn artikel laat het me weten zo snel mogelijk, dan kunt u geen belachelijke aanbiedingen doel en het verlies van mijn tijd, want de tijd begint een beetje kort voor mij en een snelle verkoop nodig is. Kunnen we verder het gesprek in het Engels?

dank u

Heb hem nu een mailtje (UK language) gestuurd dat ik hem wel wil komen ophalen omdat ik over 4 weken toch in de UK ben. :D

een vfx is natuurlijk een totaal andere synth, en ik vind he teen nette prijs voor een sq80...

als ie volledig zou functioneren wel ja

maargoed de waarde van een ESQ1 blijft mij ook verbazen, de mijne heb ik ooit voor 180 euro verkocht ofzo, zo bijzonder was ie niet
maargoed ik heb het wel vaker mis :)

Laatst gewijzigd:
4weken ?, de tijd begint een beetje kort voor hem, zal dus wel op niets uitdraaien, alweer, zucht

4weken ?, de tijd begint een beetje kort voor hem, zal dus wel op niets uitdraaien, alweer, zucht

Ik ga hem gewoon een week of 5 aan het lijntje houden, moet kunnen :duivels:

Ik heb hem gemailed en krijg dit terug, onze bekende politieman :smeris: !!
In mijn geval wil hij hem per boot gaan verzenden (vanuit Nigeria ??)

Hallo,

Het item is nog steeds te koop en is 100% origineel. Het product is in goede staat. Ik kocht het product, toen ik werkte in Amsterdam voor twee jaar als politieman in het jaar uitwisselingsprogramma. De uitwisseling programma klaar is en ik ben terug in Engeland. Ik verkoop het omdat ik niet meer hier en ik nodig heb, en ik wil om terug te verkopen aan Nederland en omdat het Periode HAS alle papieren en handleidingen in het Nederlands. Om ons te helpen in de transactie, zullen we gebruik maken een rederij en zij zullen zorgen voor alles. Sorry, maar dit is vies nood jaar, ik verkoop het omdat ik wil in Engeland te leven voor een lange tijd en ik moet betalen voor mijn huis. Als u echt geïnteresseerd bent in het kopen van mijn artikel laat het me weten zo snel mogelijk, dan kunt u geen belachelijke aanbiedingen doel en het verlies van mijn tijd, want de tijd begint een beetje kort voor mij en een snelle verkoop nodig is. Kunnen we verder het gesprek in het Engels?

dank u

Heb hem nu een mailtje (UK language) gestuurd dat ik hem wel wil komen ophalen omdat ik over 4 weken toch in de UK ben. :D

Toch moet ik deze Nigeriaan wel meegeven dat ie goed geïnteregreerd is voor 2 jaar Nederland 8o) Hij kan iig door als grappenmaker.. :D

Mooi man. Er was ook een JohnChild die van mij een camera wou kopen. Ook Nigeria. Ik moest betalen want anders schakelde ie Interpol in. Na mijn 7e mail met F*CK OFF als inhoud hield ie het maar voor gezien.

Mooi man. Er was ook een JohnChild die van mij een camera wou kopen. Ook Nigeria. Ik moest betalen want anders schakelde ie Interpol in. Na mijn 7e mail met F*CK OFF als inhoud hield ie het maar voor gezien.
Jammer dat MP tegenwoordig zo'n raar e-mail systeem heeft, anders had ik zijn account laten kraken door wat vriendjes van mijn dochter :dubbel:

Dit is de mail die ik hem gestuurd heb, reactie volgt hier op het forum.

++++++++++++
Hello Thomas,

English is no problem, I worked for an American company for a number of years and we go on holiday in the UK for almost 20 years now.
I don't think shipping is a good idea for such a delicate instrument and since we have a vast network of friends in the UK collection could be an option.
In which area do you reside ?

Furthermore, how is the technical state of the synthesiser.
Are all sliders, pots and knobs working ok.
Are the filters and vco's good.
In 4 weeks time I will be in the UK myself. So, I could come by and test (and maybe collect) the instrument myself.

Best regards
Peter
++++++++++++++++++++++

Ik heb de laatste esq1 verkocht voor 450,-:

Veel te weinig, daar doe ik mijne niet voor weg.
Denk sowieso dat dit in de toekomst een stijger wordt.

De waarde van een ESQ1 blijft mij ook verbazen, de mijne heb ik ooit voor 180 euro verkocht ofzo, zo bijzonder was ie niet
maargoed ik heb het wel vaker mis :)

Dit X wel, hoezo niet bijzonder?

Ik heb nog behoorlijk veel geduld moeten hebben voor ik mijn ESQ1 kwijt was voor 250 euro.. anderhalf jaar terug ofzo..
Hij klinkt wel heel typisch.. beetje gruizig/lo-fi achtig.. sommige mensen vinden dat karakter geweldig.. een beetje zoals de Microwave 1.. maar die springt er dan weer veel meer uit in klank door de startwave modulatie die je aan een LFO kan toewijzen..
De routing/modulatie mogelijkheden van de ESQ-1 zijn wel ongekend.. de SQ80 ken ik niet ;) (zal me alvast maar ff indekken)

Borculo.. tjah..

"leo" maakt ook even reclame, middels 700 euro bod :?

Heheh nou ik zat er naar te kijken en het zelfs even te overwegen. Maar ik heb al een ESQ-1, ik heb andere dingen harder nodig.

Ik vind sommige klanken heel mooi uit de ESQ-1, maar de klank is heel bepaald en gewoon niet goed voor alle type geluiden. Maar ja dat geld voor vrijwel alles wat ik heb.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back