sunny pedaal
ALL (Anna Loog Lid)
geldt "marktplaats "ook voor de synthforummarktplaats ??
hey, dat opent perspectieven....

hey, dat opent perspectieven....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

!!
een vfx is natuurlijk een totaal andere synth, en ik vind he teen nette prijs voor een sq80...

4weken ?, de tijd begint een beetje kort voor hem, zal dus wel op niets uitdraaien, alweer, zucht

Ik heb hem gemailed en krijg dit terug, onze bekende politieman!!
In mijn geval wil hij hem per boot gaan verzenden (vanuit Nigeria ??)
Hallo,
Het item is nog steeds te koop en is 100% origineel. Het product is in goede staat. Ik kocht het product, toen ik werkte in Amsterdam voor twee jaar als politieman in het jaar uitwisselingsprogramma. De uitwisseling programma klaar is en ik ben terug in Engeland. Ik verkoop het omdat ik niet meer hier en ik nodig heb, en ik wil om terug te verkopen aan Nederland en omdat het Periode HAS alle papieren en handleidingen in het Nederlands. Om ons te helpen in de transactie, zullen we gebruik maken een rederij en zij zullen zorgen voor alles. Sorry, maar dit is vies nood jaar, ik verkoop het omdat ik wil in Engeland te leven voor een lange tijd en ik moet betalen voor mijn huis. Als u echt geïnteresseerd bent in het kopen van mijn artikel laat het me weten zo snel mogelijk, dan kunt u geen belachelijke aanbiedingen doel en het verlies van mijn tijd, want de tijd begint een beetje kort voor mij en een snelle verkoop nodig is. Kunnen we verder het gesprek in het Engels?
dank u
Heb hem nu een mailtje (UK language) gestuurd dat ik hem wel wil komen ophalen omdat ik over 4 weken toch in de UK ben.![]()
Hij kan iig door als grappenmaker.. 
4weken ?, de tijd begint een beetje kort voor hem, zal dus wel op niets uitdraaien, alweer, zucht

Best aandoenelijk ja..dees is ook wel lief:
http://link.marktplaats.nl/571348615
gewoon omdat ik er een heel hard nodig heb
Jammer dat MP tegenwoordig zo'n raar e-mail systeem heeft, anders had ik zijn account laten kraken door wat vriendjes van mijn dochterMooi man. Er was ook een JohnChild die van mij een camera wou kopen. Ook Nigeria. Ik moest betalen want anders schakelde ie Interpol in. Na mijn 7e mail met F*CK OFF als inhoud hield ie het maar voor gezien.

Ik heb de laatste esq1 verkocht voor 450,-:
De waarde van een ESQ1 blijft mij ook verbazen, de mijne heb ik ooit voor 180 euro verkocht ofzo, zo bijzonder was ie niet
maargoed ik heb het wel vaker mis![]()
(zal me alvast maar ff indekken)Ik heb nog behoorlijk veel geduld moeten hebben voor ik mijn ESQ1 kwijt was voor 250 euro.. anderhalf jaar terug

dees is ook wel lief:
http://link.marktplaats.nl/571348615