ilias303
Nieuwkomer
Ik heb overlaatst een WSG kit in elkaar proberen steken , maar hij werkt spijtig genoeg niet...
hij heeft 1dag half gewerkt , dus er kwam geluid uit maar dat werd altijd stiller en stiller tot er uiteindelijk niets meer uitkwam...
Nu zoek ik iemand die hem voor mij zou willen" repareren" voor een prijsje uiteraard . of iemand die weet waar ik terecht kan om deze te laten repareren .
Ik heb zo goed als alle wisselstukken qua resistors en dergelijke in vrij grote aantallen dus heb voor bijna alles een wisselstuk , enkel 1 IC en een aantal pots denkik.
Hopelijk kan iemand me helpen !!
hij heeft 1dag half gewerkt , dus er kwam geluid uit maar dat werd altijd stiller en stiller tot er uiteindelijk niets meer uitkwam...
Nu zoek ik iemand die hem voor mij zou willen" repareren" voor een prijsje uiteraard . of iemand die weet waar ik terecht kan om deze te laten repareren .Ik heb zo goed als alle wisselstukken qua resistors en dergelijke in vrij grote aantallen dus heb voor bijna alles een wisselstuk , enkel 1 IC en een aantal pots denkik.
Hopelijk kan iemand me helpen !!
wil ik hem best wel voor je nakijken
)
)