wierd sound generator kit van mfos

ilias303

Nieuwkomer
Ik heb overlaatst een WSG kit in elkaar proberen steken , maar hij werkt spijtig genoeg niet... ;{ hij heeft 1dag half gewerkt , dus er kwam geluid uit maar dat werd altijd stiller en stiller tot er uiteindelijk niets meer uitkwam...:erm: Nu zoek ik iemand die hem voor mij zou willen" repareren" voor een prijsje uiteraard . of iemand die weet waar ik terecht kan om deze te laten repareren .

Ik heb zo goed als alle wisselstukken qua resistors en dergelijke in vrij grote aantallen dus heb voor bijna alles een wisselstuk , enkel 1 IC en een aantal pots denkik.

Hopelijk kan iemand me helpen !!:okdan:

VET !! en wat zie jij als een goede fles rode wijn ? :p

Ik ben nog even aan het wachten op geld (heb weer veel te veel materiaal gekocht dus geld is even op :D )
zodra ik trug geld heb ( ik werk dus dat zal niet al te lang duren ) neem ik nog contact met je op , goed ?

Daar leek het inderdaat op , maar die werkt bij andere toestellen nog perfect dus das was niet het probleem ..

Weird Sound Generator van MFOS

Weird Sound Generator van MFOS

VET !! en wat zie jij als een goede fles rode wijn ? :p

Ik ben nog even aan het wachten op geld (heb weer veel te veel materiaal gekocht dus geld is even op )
zodra ik trug geld heb ( ik werk dus dat zal niet al te lang duren ) neem ik nog contact met je op , goed ?

Nou, voor onder een tientje heb je al een prima flesje rood. Ik hoor het wel als het zover is.

Back