macbeth m5n

misschien heeft ie net die synthi gekocht ?;)

Die prijs kan ik ook niet echt begrijpen. Het blijven mooie machines, dat wel.....heb onlangs weer eens lekker gespeeld met mijn M5 (de zwarte) nadat ik die echt veel te lang geen aandacht heb gegeven. Het klinkt gewoon allemaal erg lekker en met de flexibiliteit zit het ook wel goed. Maar 6.500,-, tsja.....dan moet je wel heel erg op zoek zijn :D

ja, en om zo iemand nou meteen gek te noemen is ook weer zo wat, maar soms vraag ik me af hoe mensen er toe komen, misschien inderdaad vergeleken met de prijs van een synthi ;) en gedacht: deze is veel groter en klinkt ook als een klok.

die M5 blijft inderdaad wel aantrekkelijk, ook al is het geen arp2600. wel erg groot.

Die witte vind ik wel sexy eruit zien, kwa klankpallet ben ik met mijn dot com al grotendeels voorzien......en dan toch zo een witte bak..........mjam mjam

Om zo iemand nou meteen gek te noemen
Ik doelde op dat hij een apparaat wat nog maar een paar jaar oud is voor een hogere prijs dan de nieuwprijs wil slijten.
Dat zal ongetwijfeld van toepassing zijn op een VCS-3 en Arp 2600 maar voor een M5N.
Hoop dat het hem lukt voor 6500 euro, dat is snel verdienen :eureka:

Ik doelde op dat hij een apparaat wat nog maar een paar jaar oud is voor een hogere prijs dan de nieuwprijs wil slijten.
Dat zal ongetwijfeld van toepassing zijn op een VCS-3 en Arp 2600 maar voor een M5N.
Hoop dat het hem lukt voor 6500 euro, dat is snel verdienen :eureka:

prijs is al gezakt naar 4500 en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik zelf een jaar geleden ook verbaasd was dat de straatwaarde van de M5 en M5N beneden de 3000 was gezakt.
rond de 4000 had mij ook niet zo heel gek geleken. zo veel zijn er ook weer niet van gemaakt en zoveel komen er ook niet los 2de hands, maar ja, aan de andere kant zie je dus gewoon de laatste 3, 4 maanden 2 x een m5(n) of misschien wel 3 x, voor rond 3000 van eigenaar verwisselen. dus blijkbaar zit het zo.

Back