[Track] beetje New-Age-ig

oli303

Ouwe rot
Dit is een idee waar ik net een paar uur mee aan het knoeien ben geweest. Het is nog geen volledige track... daar is het wat te kort voor, "but you'll get the picture".

http://www.electrobel.be/muzik.php?action=detail&type=detail&data=532

Ik hoop dat ik me wel niet te belachelijk maak met deze track, aangezien ik niet zo ervaren of geschoold (oa. Jazzman) ben als vele synth-forummers.
Wie wil mag gerust commentaar geven, liefst constructief... maar ik kan gerust wel tegen trashing.

M'n electrobel-home :
http://www.electrobel.be/muzik.php?action=list&type=name&data=DarkQ

belachelijk ? integendeel ,k vind hem zelfs goed
mag wel iets transparanter van mix

goe bezig Olivier

Lekkere ruis is nooit weg. ;)

Misschien dat die achtergrond 'noise' iets minder hard kan en dan past er nog een extra 2e melodie of zo bij. Of wat percussieve elementen. Een langzame bas of juist heel subtiel. Wat vage stemmen of zo. Glissando van zo'n mini klokkenspel. (hoe dat ook moge heten)

Maar puik stukske totzover. :)

Origineel geplaatst door Googol
Helemaal niet nodig om je te schamen.

Het was niet echt een kwestie van schamen, maar ik was enkel wat onzeker eigenlijk.
Toen ik dit poste, was ik al een uur of 6 bezig aan deze track en zat ik voorbij het punt waar je zelf nog kan horen of het goed of slecht klinkt... Ik heb al regelmatig gehad dat ik iets graaf vind op zo'n moment, maar als je het dan de volgende ochtend beluisterd, is het niet om aan te horen, daarom...

Origineel geplaatst door Googol
Komt er nog meer?

Er zal zeker nog meer komen, daarom dat ik zei dat het nog niet helemaal af was.

Zeker al bedankt voor de feedback, mensen... keep it comming!

Origineel geplaatst door fuse
Glissando van zo'n mini klokkenspel. (hoe dat ook moge heten)

Sorry voor mijn 'noob'-y-ness, maar wat is Glissando nu weeral juist???
'k Weet dat het een term uit de klassieke muziek is - zo ver ben ik al - , maar wat is het juist???

Klinkt goed hoor.
Van mij zou het wat langzamer mogen en met de strings zou ik iets rustigere melodieën spelen. Denk dat de spanning dan beter wordt opgebouwd.

Oxygene

Oxygene

Zoals mijn collega Jazzmann al zei : Goe bezig maat !

Op één of andere manier moet ik bij deze track denken aan Oxygene van Jarre.

Back