Wasp Special op iebee.uk

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
idd nette beginprijs....denk dat ie uiteindelijk toch wel weggaat voor rond de 900 euro....we gaan t zien....echt een zeer dikke synth die Wasp....:halleluja

Of een synthex! :D :D

Anyway, nooit te oud om te leren. Ik wist dat er een wasp met "echte" keys was, maar de namen Special en Deluxe ken ik pas sinds vandaag.

dit was toch een special, die heeft toch geen echte keys, alleen een johan de heer bak eromheen.

die echte keys dat is wel een mooie toevoeging, hoewel de maja de bij uitvoering toch het leukst is.

Ik zei dus ook niet dat een Special echte keys heeft. Want die heeft inderdaad alleen een hogere calorische verbrandingswaarde. :D

dit was toch een special, die heeft toch geen echte keys, alleen een johan de heer bak eromheen.

die echte keys dat is wel een mooie toevoeging, hoewel de maja de bij uitvoering toch het leukst is.

Vin k ook en trouwens meestal wordt het zwikkie toch aangestuurd met een converter...dus keys of geen keys...boeiend....:engel:

enzo beroerd vind ik die touch keys nou ook weer niet....meestal als ze kut spelen komt dat door de sensitiviteits pot die gewoon vuil is....

Enige verschil is volgens mij de houten bak en de kleuren, verder een gewone Wasp. Al is volgens mij ook de power supply aangepakt en verbeterd(zelfde als de Deluxe). Geen speaker, maar goed, dat is niet echt heel erg.

Wel zeldzaam, zal je niet veel vaker tegenkomen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back