edd7degoede
Nieuwkomer
hallo allemaal, hier ben ik dan. Samen met mijn XS 7 & Cubase. Ik zit al 20 jaar in de muziek zowel als leraar als student (want je raakt nooit uit gestudeerd) de laatste 5 jaar in de Wia als parkinson patient die zich weigert over te geven en nu hele dagen vult met het uitvogelen van de Yamaha en cubase. Ik zal hier niet te veel over uitwijden want dit is een ander soort rubriek en zwak ziek en misselijk dat ben ik niet zo vaak.
Wie heeft ook een Motif en wil daarover zijn ervaringen delen? Mijn eerste vraag is
(is niet zo snugger maar toch...) hoe stel je de motif zo in dat ik er met Cubase een GM of XG file op kunt afspelen. Er is ook nog zoiets als Halion, een softsynth begrijp ik maar de trax hiervoor geven bij mij geen geluid. Hoe kan ik ze aanspreken?
Bedankt voor de reaktie;
Edd7degoede
Wie heeft ook een Motif en wil daarover zijn ervaringen delen? Mijn eerste vraag is
(is niet zo snugger maar toch...) hoe stel je de motif zo in dat ik er met Cubase een GM of XG file op kunt afspelen. Er is ook nog zoiets als Halion, een softsynth begrijp ik maar de trax hiervoor geven bij mij geen geluid. Hoe kan ik ze aanspreken?
Bedankt voor de reaktie;
Edd7degoede