• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha AW 1600 met flightcase

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Yamaha AW 1600 16 sporen harddiskrecorder,vrijwel ongebruikt,nieuwste software met alle toebehoren ,zelfs de originele doos zit erbij.
Met hele goede zeer stevige flightcase waar de AW perfect in past samen met de voeding,manual en wat kabels.

- ingebouwde cd brander
- zeer uitgebreide fx en dynamiek procesoren spx kwaliteit.
- 16 sporen opnemen en afspelen,uitgebreide routingmogelijkheden 36 sporen interne mixer.
- usb 2.0 interface voor snelle dataoverdracht naar je pc
- 8 xlr/trs combo ingangen met phantoom voeding op elk kanaal schakelbaar.
- 40 gb hd,kan tot 120 gb in,ook met ide-sata interface mogelijkheid voor sata schijven.
HD's makkelijk te verwisselen.
- quick loop sampler,kan wav files lezen van de cd's of hd.
- 24 bit a/d en d/a converters,interne 32 bit resolutie.
- manuals en software

Ik wil er minimaal 450 euro voor incl. de case.De case is een zeer stevige flightcase van engels fabrikaat.

Binnenkort maak ik een foto.

Geen ruil.

24 bit 8 sporen simultaan opnemen met phantom voeding en super preamps,compressie,dynamics,eq,per kanaal.
Dit is dus de opvolger van de yamaha aw16g met veel verbeteringen,grotere hd,betere converters meer effecten,usb interface etc..geen gedoe met hd's verwisselen zoals bij de aw16g.
Echt een super recorder voor allerlei toepassingen met midi en mtc,kan perfect gesynct aan je daw.
De case is een roadcase van metaal met ronde hoeken ,zeer degelijk.
Interesse: doe een voorstel...:okdan:

De recorder is nog helemaal nieuw,vrijwel niet gebruikt.
Door mij aangeschaft als backup voor de dps24 maar nu overbodig.
De prijs kan nog zakken naar 400 maar lager wordt het niet.

...

...

echt een hele fijne recorder...met flightcase ,waar ook een tr808 of 909 in past...niet tegelijk natuurlijk...:)

prijsaanpassing

prijsaanpassing

voor minder dan 450 gaat ie echt niet weg heb ik besloten.400 is trouwens al geboden..
De aw is nog als nieuw en de flightcase is ook wel wat waard..:okdan:

Aanbieding!!

Aanbieding!!

Nu aanbieding,dit weekend voor maandag betalen/ophalen 400 euro incl. alle toebehoren en proffesionele flightcase waar ook een tr808 of iets dergelijks inpast..:okdan:

weer te koop!!!!

weer te koop!!!!

Ik hoor niets meer dus weer te koop of te ruil??
Richtprijs 400 voor ruilen en voor verkoop vaste prijs.
Met proffesionele case en alle originele toebehoren in nieuwstaat met originele doos(ook in nieuwstaat)...:okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back