Bass Generation met oa Hellfish 7 The Dj Producer

metatron

Sw, Sdshn, Ptch & Rvrb
Voor de liefhebber

13-09-2003
Hemkade Zaandam

BASS GENERATION

MAINSTAGE

Neophyte
Outblast
Endymion
Bass D & King Matthew
D-Spirit
Masochist
Shadowlands Live
Angerfist Live
Hosted by Mc Syco

INDUSTRIAL STAGE

Hellfish
Placid K
Dj Producer
Catscan
Simon Underground
Endonyx
Negative A

THE 8 BIT ROOM Hosted by: Hong Kong Violence

Akira
Drokz
Noizefucker
Regulator
Slayer
The Visitor
Stinger

FUTURE STARS AREA

Stalker
Darkvizion
Alex B
Zamruel
Nightflyer
DJ Nolt
D-Mon
Lunatic & Miss Hysteria

ja ik zal er ook maar heen gaan hihihih ;)

Origineel geplaatst door endonyx
ja ik zal er ook maar heen gaan hihihih ;)

lijkt me een fijn plan, anders heb je zo'n stille periode in de avond... isnie leuk..

:D zal ook eens kijken, misschien kom ik ook

Origineel geplaatst door spdk
8 bit? Akira en amiga's, pfff.

WAT IS ER MIS MET 8-BIT AMIGA"S EN AKIRA ???????????? :( :( :( >:| :duivels:

Nix, ik heb zelf nog 5 amiga's vrind. Ik heb nog een maxi uitgebracht die "8 bit ruled ep" heet. Ik bedoelde dat als je Akira en een amiga samen in een zaaltje zet, dat dan de pleuris uitbreekt. (De pleuris = goed)

Origineel geplaatst door spdk
Nix, ik heb zelf nog 5 amiga's vrind. Ik heb nog een maxi uitgebracht die "8 bit ruled ep" heet. Ik bedoelde dat als je Akira en een amiga samen in een zaaltje zet, dat dan de pleuris uitbreekt. (De pleuris = goed)

pleuris = ook zeer vermoeiend>:|

wordt dolletjes ehehe nog een dikke maand !

Origineel geplaatst door endonyx
wordt dolletjes ehehe nog een dikke maand !
ja dat wordt enigjes, gezellig met al onze vrindjes een dansje doen! dikke pret!

zoals u begrijpt, zal ik ook mijn best doen dit fuifje niet te missen!

:okdan:

dj hellfish is wel erg gaaf

maar hoe zit het tegenwoordig met de sfeer op dat soort feesten? hellfish was een poosje terug ook in NL, rotterdam geloof ik. en daar liep nogal wat extreem rechts volk rond hoorde ik...
dat is iets wat mijn feestje behoorlijk kan verderven.

Origineel geplaatst door poul
dj hellfish is wel erg gaaf

maar hoe zit het tegenwoordig met de sfeer op dat soort feesten? hellfish was een poosje terug ook in NL, rotterdam geloof ik. en daar liep nogal wat extreem rechts volk rond hoorde ik...
dat is iets wat mijn feestje behoorlijk kan verderven.

Tja tja tja als je er van uit gaat dat iedereen die in Lonsdale of Fred Perry loopt een nazi is kun je beter weg blijven. Het percentage echte nazi's is nihil, eigenlijk zijn het allemaal een stelletje mietjes.

Je moet wel het een en ander willen en kunnen tolereren als je Hellfish op een Hardcore feest wilt zien, hoewel voor Hellfish altijd de echte liefhebbers komen, of ze nou in Lons lopen of niet.

Ik ben laatst ook bij Hellfish op Xinix geweest, dat was teknovolk, die halen hem vaker hier heen, ook een tip. Er zit hier iemand op het forum die er meer van weet.....

poul >>>
wil je je op een feest van 4000 man ergeren aan een paar honderd die misschien niet fijn volk is voor jouw......
of genieten van 3600 partypeople!!! :okdan:

Tja, 't lukt mij steeds minder om me niet te ergeren aan die paar honderd man eigenlijk...

Maar goed, Hellfish is toch te heftig voor die gasten, denk dat die nazimietjes eerder in de andere zaal staan om te stampuh op ritititieuw-hardcore...'t moet nl. niet te moeilijk voor ze worden he ;)

Origineel geplaatst door bikkel
eigenlijk zijn het allemaal een stelletje mietjes.

:dubbel: :dubbel: :dubbel: :dubbel: :dubbel: :dubbel: :dubbel: :dubbel: :dubbel: :dubbel: :dubbel: :dubbel:

Dat "misschien kom ik ook" is nu veranderd in "ik ga ook komen!"

wil dit niet missen ennnuuuuuuuhm, hemkade blijft leuk!

Origineel geplaatst door Edge D
Psies, Ritititieuuuuww :P :P
Nightstorm >> Had jij me toegevoegd op MSN ?
jups dat ben ik...hope you don't mind

Back