RSB Whoehahaha Lid sinds 23 november 2005 Berichten 10.771 Locatie G'chem 20 februari 2012 #21 Oberkorn heeft voor elk van de 3 sequence-lijnen een dedicated Transpose-input (CV)
RSB Whoehahaha Lid sinds 23 november 2005 Berichten 10.771 Locatie G'chem 21 februari 2012 #23 RSB schreef: Oberkorn heeft voor elk van de 3 sequence-lijnen een dedicated Transpose-input (CV) Zie meer... Of via de midi-input aan de achterkant
RSB schreef: Oberkorn heeft voor elk van de 3 sequence-lijnen een dedicated Transpose-input (CV) Zie meer... Of via de midi-input aan de achterkant
R r2o 0906 d's een lekker synth Lid sinds 7 december 2005 Berichten 1.035 Locatie - 25 februari 2012 #24 barn schreef: Hoe doe je dat op de mobius dan? Je kan hem intern wel transposen... Maar ook met aan de hand van een gespeelde noot? Zie meer... xpose toets gelijk met down / up toets.
barn schreef: Hoe doe je dat op de mobius dan? Je kan hem intern wel transposen... Maar ook met aan de hand van een gespeelde noot? Zie meer... xpose toets gelijk met down / up toets.
Zomnius Zom Lid Lid sinds 19 februari 2005 Berichten 484 25 februari 2012 #25 ik heb een sh-201 gehaald. en jah, daar kan ik qua arpeggio's goed mee uti de voeten. wel een licht dingetje zeg..
ik heb een sh-201 gehaald. en jah, daar kan ik qua arpeggio's goed mee uti de voeten. wel een licht dingetje zeg..
R-ond Gepokt en gemazeld overleden lid Lid sinds 11 januari 2003 Berichten 14.508 25 februari 2012 #26 RSB schreef: Oberkorn heeft voor elk van de 3 sequence-lijnen een dedicated Transpose-input (CV) Zie meer... das dik ast zo is ..meeredere goede verhalen gehoord over de mini patser oberkorn is toch ook van as analogue solutions .. kheb hier de hk 48 dus de th 48 die kan soort transpose dingen egt niet aleen clock puls sequenceren ala maq http://www.gordonreid.co.uk/vintage/analoguesystems_th48.html
RSB schreef: Oberkorn heeft voor elk van de 3 sequence-lijnen een dedicated Transpose-input (CV) Zie meer... das dik ast zo is ..meeredere goede verhalen gehoord over de mini patser oberkorn is toch ook van as analogue solutions .. kheb hier de hk 48 dus de th 48 die kan soort transpose dingen egt niet aleen clock puls sequenceren ala maq http://www.gordonreid.co.uk/vintage/analoguesystems_th48.html