Sonic Acts Amsterdam Model 500, Juan Atkins, Emptyset

nomore

Lintage Vid
Gaan er nog mensen naar Socic Acts?

http://2012.sonicacts.com

Vanavond eerst wat live optredens en daarna een DJ set van Emptyset. Post Subsonische Techno :)
(heel erg mid 90's geinspireerd als ik een eerdere set van hun zo beluister).

En morgen natuurlijk Model 500 Live en Juan Atikins..

o.a. ook interessante drone concerten :halleluja

Juan Atkins.. de laatste keer dat ik die gezien heb was ie meer dood dan levend. Hij heeft echt vette shit gemaakt, maar moet stoppen met dope gebruiken.

Emptyset was heel erg dik gisteren. We zaten op hetzelfde platenlabel, leuk om ze even te spreken. Juan Atkins is altijd riskant, waanzinnige producer maar vond hem altijd al een magere DJ, en die narcotische hobby helpt niet echt. Z'n laatste 12" was wel weer fijn, en wie weet heeft ie zijn leven gebeterd? Ik durf het nog niet aan eerlijk gezegd..

Emptyset was heel erg dik gisteren. We zaten op hetzelfde platenlabel, leuk om ze even te spreken. Juan Atkins is altijd riskant, waanzinnige producer maar vond hem altijd al een magere DJ, en die narcotische hobby helpt niet echt. Z'n laatste 12" was wel weer fijn, en wie weet heeft ie zijn leven gebeterd? Ik durf het nog niet aan eerlijk gezegd..

Vond Emptyset ook echt heel goed gisteren, ben ook nog even gebleven voor hun DJ-set maar (weet niet of dat nou echt een van hun was) dat was totaal anders dan ik verwacht had. Alleen dubstep en bovendien was het sonic acts publiek vervangen door kiddies die voor andere dingen kwamen volgens mij.

hmm tegen mij vertelden ze dat ze dronken gingen worden, maar volgens het programma idd nog een dj set, gemist..

vandaag even rustig aan doen, morgen misschien even Keith Fullerton Whitman checken als ik (weer) puf heb..

Back