Waaraan zien jullie dat dit een ander exemplaar is? Het zou wel erg toeval zijn: op heel google geen FVS zonder programmer te vinden, en nu op Ebay kort na elkaar 2.
Waaraan zien jullie dat dit een ander exemplaar is? Het zou wel erg toeval zijn: op heel google geen FVS zonder programmer te vinden, en nu op Ebay kort na elkaar 2.
Naja, ik had bij de tweede advertentie nog niet naar beneden gescrold. Ik dacht dat jullie dat allemaal afleidden van die eerste foto. Duidelijk nu, het is een andere.
de verkoper van de tweede FVS heeft in het recente verleden meerdere FVS onderdelen, kast etc etc te koop gehad...ik kan me voorstellen dat er mee gerommeld is in de tussenliggende tijd..
en als je de fotos vergelijkt...bij de eerste zit een hele grote Oberheim Sticker achterop...en die is bij de tweede aanbieder verwijderd!!! echter wel zelfde formaat en plaatsing...zat die sticker er af fabriek op?
Ik kan me bijna niet voorstellen dat er in een zeer korte tijd 2 four voices rondzwerven in LA
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.