• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Genelec s30, Dynacord drp20, Vocalist VHM5, DOD r825, Roland mks 20 etc te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Pymm

Nieuwkomer
Ze staan al jaren ongebruikt in mijn huis in Spanje. Vandaar te koop: set Genelec s30 monitors op statief, 2x Dod R825 comp/lim, Roland Dep5, Alesis Midiverb 3, Digitech DSP 256, Keytek CTS 5000R, Aphex Aural Exciter c2 Big Bottom, Peavey Spectrum Bass, JMS CGT interface, Roland MKS 20, Roland JV 880, Dynacord DRP20, Roland R8, Vocalist VHM5 vocoder, plus rack en heel veel studiokabels. Alles goed werkend weggezet, zeker 10 jaar niet meer gebruikt. Liefst alles weg in 1 koop.

Onder de 2500 euro gaat het niet weg. Alleen het rack en de beide statieven voor de Genelecs hebben dat al gekost.

Ik krijg wat vragen of ik ook los wil verkopen, maar ik het de prijs zo laag gezet omdat ik het liefst alles in een keer verkoop. Ik ben aan het opruimen en wil er snel vanaf. De spullen zijn het laatst gebruikt in 2004 en alles werkte toen perfect. Sindsdien staat het opgeslagen in Spanje. Mocht niemand bieden, dan verkoop ik wellicht alles los, maar op dit moment wacht ik daar nog mee. Alle apparatuur ziet er netjes uit, alleen de Dynacord DRP 20 (kleur wit) is aan voorkant in de hoeken wat beschadigd. De prijs lijkt mij een superkoopje, je mag ook meer bieden. :-) Overigens zijn er veel hits mee gemaakt. Van Traumatic Stress, de eerste hit van André Rieu tot aan remixes van Demis Roussos en bijvoorbeeld Dusty Springfield, plus alle Veronica tv-jingles, bumpers & leaders van 89 tot 93.

Iemand. Ik verkoop alles los.

B.v. Roland MKS20 280 euro ex verzendlosten.

Genelec s30 monitors op statief 1000 euro ex verzendkosten (Ringen woofers vernieuwd)

Roland R8. Amper gebruikt, als nieuw. 125 euro ex verzendkosten.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back