idd, off course !!Het kan zijn dat de JP8000 dat ook heeft, dat weet ik niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
idd, off course !!Het kan zijn dat de JP8000 dat ook heeft, dat weet ik niet.
Heb net de demo gedownload en er wat mee aan het uitproberen... Wat een vet geluid!
Iets wat ik ook gemerkt heb is dat het één van die synths is dat een enorm verschillend geluid geeft in 44.1khz vs 96khz. In 44.1khz klinken de lage tonen veel zwaarder in 96khz vind ik hem hemels
Ik draai 'm altijd op 48kHz. Just out of curiosity: waarom 96kHz?
Ik zal morgen die preset eens uploaden voor je.

op veel soundcards klinkt 96Khz beduidend slechter, daarnaast werken de meeste plugins intern al op 192Khz, tis een kwestie van proberen, maar ik vind 44.1 met (dus geen 48Khz) nog steeds het beste klinken om te mixen (op 32bits float intern dan)
Weet ik, maar wavjes klinken helemaal hetzelfde.
Bitrate is hoog genoeg hoor, verschil ga je niet horen...
soit, stuurt ze dan effe naar mij de wav's,, k zal ze wel op mijn webspace zetten..Ik ga mijn uploadruimte niet onnodig volzetten met wavjes .
is niet alleen mijn mening hoor, lees bijv Gearslutz er ook eens op na......
Volgens mij worden mijn soundcard en converters niet bij de ALDI aangeboden
downsampling is altijd een consessie. enmainstream eindproduct is nog altijd 44.1/16 voor muziek, dus.........

tja, ??? ???
soit, stuurt ze dan effe naar mij de wav's,, k zal ze wel op mijn webspace zetten..
Voor mij is Encoden naar MP3, 48Khz naar 44.1 of 96, Tempo / Key Pitchen, allemaal DIGITALE vervorming van het originele...
CD 44.1 KHz is slechts een medium...
Ik geloof niet echt dat downsamplen beter is... je moet de wav's maar is tot op de sample inzoomen...
'Interne D/A Oversampling' doet meer denk 'k..

aan okey, ken ik ni...Ik heb het dan ook over de resampling plugin van Izotope en niet ozone, hun mastering system...