Summerdance??

Sorry maar zo slecht vind ik het eigenlijk nog niet...

't Is misschien geen topproductie ofzo maar 'k denk ook niet dat dit de bedoeling was.
Achteraf (toen ze merkten van "oei... dit wordt misschien wel een hit") zijn ze het zelf gaan promoten.
En zeg nu zelf, als je de kans krijgt geld te verdienen op een plaatje (maakt niet uit of het de bedoeling was of niet) ga je toch ook niet schreeuwen van "koop mijn plaat niet, is een ripoff".

Ook ik vond het eerst jammer dat Sunclub "verkracht" werd, maar als je alles in zijn context ziet zou ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben.

(Natuurlijk telt het bovenstaande niet als het met voorbedachte rade gedaan was maja)

Feit is gewoon dat de mensen deze plaat graag horen, zie het als een soort van cheap ass remix met een goede promotie.

Enne... afgunst is nergens goed voor, maakt een mens alleen maar triest dus... :engel:

Origineel geplaatst door MoZvy
Enne... afgunst is nergens goed voor, maakt een mens alleen maar triest dus... :engel:

:kont:
da's wel heel makkelijk hoor, alles afschuiven op afgunst.
tis gewoon een kutnummer en dat mag ook best eens gezegd worden.

Origineel geplaatst door cyan_circle
:kont:
da's wel heel makkelijk hoor, alles afschuiven op afgunst.
tis gewoon een kutnummer en dat mag ook best eens gezegd worden.

Gelukkig verschillen meningen nog wel eens...

En nu maak ik er geen woorden meer aan vuil 8~

ik vindt veel popmuziek erg, vooral die tmf dingen. die covers, gewoon een midi-file van een oud nummer, waarin ze de baslijn en drums wat harder en anders hebben gemaakt, en de rest ook.
en hup. een hit.

en summerdance is inderdaat een goedkoop poep nummer.

Ik wil niet vervelend doen hoor maar het nummer heet "summerjam" en niet "Riverdance" :geslaagd:

kijk wat ik nu dus tegen dit soort "muziek" en ripoffs heb is dat het gewoon geen creativiteit is. Dit kan iedere halve gare randdebiel nog. Dit is toch geen muziek? 2 stukken over elkaar heenplakken...

Tja where are the good old days =(

Origineel geplaatst door Slipperman
kijk wat ik nu dus tegen dit soort "muziek" en ripoffs heb is dat het gewoon geen creativiteit is. Dit kan iedere halve gare randdebiel nog. Dit is toch geen muziek? 2 stukken over elkaar heenplakken...

Tja where are the good old days =(
[/QUOTE

money money money

Alhoewel ik helemaal niet van deze plaat hou, viel het me op dat dit echt niet iets nieuws is ofzo..
Ga maar na, dit soort geintjes is al zo oud.. Neem nou MC Miker G en DJ Sven die doodleuk over Madonna's 'Holliday' heen ouwehoerden, en vette hit scoorden. En zo zijn er zo ontiegelijk veel voorbeelden te geven.
Ik moet toch toegeven dat ik het lang zo slecht niet bedacht vind. Als ik het vergelijk met die 1001 grote-stappen-snel-thuis trance klonen, dan vind ik deze synergy veel orgineler. Maakt natuurlijk niet goed dat ze 90% van de song niet hebben hoeven bedenken, maar ala..

gr
Arv

Back