The Works zoekt Synthesist

DBS

Ingeburgerd
Beste leden,

We zijn naarstig op zoek naar een Synthesist beginnend en/ of gevorderd.

We zijn ongeveer acht maanden geleden begonnen met deze 'rock/ symfo' band en spelen
nummers van o.a. Pink Floyd, Marillion en Porcupine Tree etc..
We zijn gevorderde/ amateur muzikanten met veel enthousiasme.

We hebben een vaste oefenruimte in Zevenhuizen (Z-H) op de vrijdagavond en stellen graag voor
om geheel kosteloos met ons mee te spelen.

Ons doel is om met elkaar veel lol te hebben en wat optredens te doen als we er klaar voor zijn.
We hebben geen haast en iedereen komt aan bod met zijn of haar favo muziek.

Graag reageren via dit forum met een pm bericht of hieronder.

Aan geluidsamples word gewerkt en zal deze asap posten!!

Groet,
Serge

Zevenhuizen is bij mij om de hoek, Pink Floyd en Marillion vind ik errug leuk, maar ik heb wel weinig zin om op de vrijdagavond bij een bandje te zitten.
Qua Zevenhuizen: is dat misschien bij Dirk ?
Mik anders even een lijstje met wat jullie allemaal al spelen (en willen gaan spelen) in mijn inbak.
Wie weet....

Hoi Heine,

Bedankt voor je reactie!

Wij zien alleen helaas geen betere optie dan de vrijdagavond.
De repetitie avond eindigt altijd rond 23:30 maar kan ook weleens uitlopen tot 1:00 in de nacht (we hebben de sleutel van het pand en krijgen alle vrijheid van de eigenaar, wat echt fantastisch is.. vindt je nergens zoiets).
Als je dan de dag erna moet werken is dat geen goed plan en in het weekend spelen al helemaal niet.
De bandleden moeten zelf ook nog een half uur rijden om bij de oefenruimte te komen.

Ik stuur je een pm!

Haha, ik denk het ook! Aan jullie zag het in ieder geval niet liggen, want het klonk erg goed, dus als ik ooit een feestje geef weet ik jullie te vinden!

Haha, ik denk het ook! Aan jullie zag het in ieder geval niet liggen, want het klonk erg goed, dus als ik ooit een feestje geef weet ik jullie te vinden!

Hey Warwen,

Haha...bedankt voor het compliment!!
Je bent altijd welkom in de oefenruimte... maar ja, is wel op vrijdag hé.. dan behoor je eigenlijk
uitgezakt op de bank te hangen haha.. :okdan:

Als de leeftijd en de woonplaats mee hadden gezeten had ik dat zeker gedaan.

Jammer dat ik geen auto heb.

Back