Nieuwe front voor tb303

Brwaap

Nieuwkomer
Dag allemaal,

Ik heb een TB-303, waar ik de acidlab mod laat afhalen, omdat ik persoonlijk vind dat het niets toevoegt, integendeel ik wil het originele geluid terug.

Dan zit ik met een behuizing vol gaten. Customsynth.uk vraagt 250 pond voor een restauratie, mij nu net iets te duur. Ik heb ook al offertes gevraagd bij lokale drukkerijen, voor een frontje in aluminium of plastic. Eentje hier kan een alu front drukken, minimum oplage 10 stuks, kost 218 euro, pfff... Dan denk ik dat ik er nog liever plakband overplak.

Offerte voor gewone plastic sticker heb ik nu aangevraagd, 50 euro ofzo, daar dacht ik eerder aan, dan moet ik de gaten eerst nog opvullen met carroserieplamuur of iets dergelijks, want anders zullen gewone stickers "inzakken" na verloop van tijd.

Iemand een ander creatief idee?

17022012281.jpg

voor rond de 30$ kan je op http://www.styleflip.com een nieuwe plastic faceplate overlay laten drukken voor de TB303
je moet hem wel zelf ontwerpen maar als je dan gewoon de orginele TB303 kleur / tint en logos erop zet kom je een eind denk ik

Hoe klinkt zo een TB303 modular dan

Exact zoals die video hierboven. Toen ik hem pas had was ik helemaal weg van dat harder, vettiger geluid, maar na een paar maanden was ik het compleet beu, dat is het enige wat je er dan ook mee kunt. Het wordt er daarom nu ook afgehaald.

Die gasten achter acidlab.de, van de bassline (zoals ik er ook eentje heb), bombass, maimi of autobot zijn trouwens niet dezelfde als die van deze 'acidlab modular' mod. Daar heb ik ook nog verschillende uitvoeringen van gezien, met meerdere minijacks achteraan, die al of niet beter werken of zijn uitgevoerd.

Back