Andromeda poll op gearslutz.com

Het lijkt mij wel interessant om de volle kracht van de A6, in de mate van het mogelijke, als VST te kunnen gebruiken.

nou , toch weer eens een leuk initiatief.

Het lijkt mij wel interessant om de volle kracht van de A6, in de mate van het mogelijke, als VST te kunnen gebruiken.

Ja, VST/AU moet er dan ook komen, niet alleen stand-alone.

nieuwe os was natuurlijk nog leuker geweest

Voor een synth met zoveel knoppen is het toch vrijwel geen toegevoegde waarde, zo'n editor?

alleen als je makkelijk daarna de data kan automatiseren/ bijwerken op de computer. da's wel handig ivm de nrpr's.
verder inderdaad heb ik nooit een editor gemist..

of iemand te intereseren eens wat aan de software te verbeteren ?
vind overigens het idee dat het allemaal buggy zou zijn, zwaar overdreven. we hebben in het verleden alle bugs verzameld en kwamen tot het lijstje op electromusic.com.
in het algemeen zijn er geen echt grote dingen mis ( pw default is 52 ipv 50 ??) wel zijn enkele dingen nog niet geimplementeerd bv polyaftertouch en een enkele env mode. maar eigenlijk heb ik in de dagelijkse praktijk daar nooit last van . ( er zitten zoveel mogelijkheden in die envelops b.v.,... )
ben dus wel benieuwd naar eventuele nog niet bekende bugs en/of onduidelijkheden in de bediening.

Ok, maar is toch wel erg dat je op een synth van 3000-4000 euro de PW op 52 moet zetten als je hem 50 wilt hebben. En daarbij is dat lijstje van je toch behoorlijk lang aan (kleine) bugs.

Als je zo'n dure synth koopt mag je er toch wel van uit gaan dat je een synth koopt die goed in elkaar zit. Je gaat toch ook terug met een auto waarvan de electrische ramen niet werken omdat dit niet goed ontwikkeld is. Heeft geen invloed op het rijden, maar is wel onderdeel van het geheel..

een editor is wel tof maar ik zou het in de praktijk niet echt gebruiken denk ik maar aangezien de andro een ubercomplexe synth is is het wel tof om dat als vst editor op je scherm te zien.

een OS update is waar iedereen echt op zit te wachten maar dit is een begin

een librarian voor de multis lijkt me geweldig. multis verwijzen nu naar fysieke geheugen plaatsen en als je die later aanpast is je multi ook naar de klote.

..dus een librarian waarmee je een multi en alle gebruikte patches samen op kan slaan lijkt me zeker de moeite waard.

Het gaat erom dat hij een developer warm kan maken met op zijn minst 100 licenties.

Met alle respect voor het idee maar 100 licenties = peanuts is voor de ontwikkeling van software.

Je moet er torretjes in stoppen. Dan heb je pas veel bugs...

Back