• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

AKAI MPC 4000 en Genelec 1029a te Koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Tom Lani

Nieuwkomer
Hey Jongens ,

Ik heb een AKAI MPC 4000 te koop , hij is veel gebruikt , maar heeft nooit dienst geweigerd en de Clock TIMING is ongelofelijk strak ! in Midi is ie niet te kloppen , hele leuke bak , maar hij staat hier alleen in de flightcase en niemand doet er wat mee ...

vraagprijs + Flightcase is 500 euro

of ruilen tegen een Analoog synthje of een leuke gitaar of zo ,

doe maar een voorstel of een bod !!

groetjes

Tom

Attachments

• Phone tom348.jpg
    Phone tom348.jpg
    43,8 KB · Bekeken: 89
  • Phone tom350.jpg
    Phone tom350.jpg
    52,4 KB · Bekeken: 72
Last edited by a moderator:
GENELEC 1029a

GENELEC 1029a

Hoi ,

Ik heb Genelec 1029a te koop ,

vraagprijs is 400 euro voor het paar , heel leuke monitors ideaal voor kleine studio'tjes

of ruilen tegen iets analoog of een leuk gitaartje ofzo , doe maar een voorstel !

grts

Tom

dank je wel ,Ronegen !! ik ben niet zo een forum man ,

hey jongens ik heb ongelofelijk veel reactie gekregen op de MPC 4000 die te koop staat en ik weet niet goed aan wie ik hem nu moet wegdoen , ik wil een serieuze koper die er voor gaat ? ik ga iedereen zo snel mogelijk antwoorden , maar ook op tweedehands.be gaat ie nu 530 , nu 500 is goed voor mij als ie maar in een studio beland ofzo en niet in een doos ? iemand een idee ?

voor de mensen die het vroegen er zit idd een HD in die moet je wel even formatteren denk ik, als het goed is dacht ik 20gb

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back