[Pogr.House] Een beetje anders

stevy

Ouwe rot
Hi guys,

Eens een andere weg in slaan naar een ander soort proghouse. Feedback en meningen meer dan welkom, waarvoor mijn dank! :eureka:

http://soundcloud.com/sumirez/stevy-forello-why-we-wonder

:yamaha:

Vinnum best lekker in het gehoor liggen.

Klein puntje van kritiek, ik vind de opbouw van je climax nu een beetje out of the blue komen. Volgens mij komt dat door je kicks. Je start de opbouw met een kick op elke achtste. Misschien moet je die wat trager opbouwen. Bij de solo met die distortion start elke noot op een hele tel, dus op een vierde. Misschien dat je die nog wat lekkerder krijgt als je daarin wat gaat variƫren.

Verder dus lekker trackie.

Vinnum best lekker in het gehoor liggen.

Klein puntje van kritiek, ik vind de opbouw van je climax nu een beetje out of the blue komen. Volgens mij komt dat door je kicks. Je start de opbouw met een kick op elke achtste. Misschien moet je die wat trager opbouwen. Bij de solo met die distortion start elke noot op een hele tel, dus op een vierde. Misschien dat je die nog wat lekkerder krijgt als je daarin wat gaat variƫren.

Verder dus lekker trackie.

Dank, goede kritiek! Graag meer :)

Wel lekker spacey! Sleurt je wel mee. Is niet mijn muziek, maar de intentie is duidelijk aanwezig en het roept ook het juiste gevoel naar boven.

Er mag inderdaad wel een klein beetje meer gevarieerd worden, niet teveel, want het zit al aardig goed. Mij irriteert die electrische gitaar aan het einde. het snijd dwars door de sfeer heen. Misschien als je 'm zachter zet, soundwise aanpast of gewoon een ander instrumentje zet dat ie dan wat beter past, maar goed, het is jouw ding, dus......!

t klinkt best organisch en levend, thumbs up daarvoor. Sounds passen goed bij elkaar alleen wel een beetje niet vernieuwend.
Paar dingetjes, de kick sounds cheap. En dat vind ik dan t meest belangrijkste van een track.
Open-hihat klinkt verzuurt. hats op iedere 16de doen t niet voor mij. dat is net iets te simpel. Probeer die wat af te wisselen ofzow.. Anyway, klinkt zo ook goed

Back