MadStevenNL
Nieuwkomer
Hoi,
Grappig genoeg nog een Zeeuw die zich voorstel vandaag: Steven, eind twintig wonende in het hart van Zeeuws-Vlaanderen.
Al sinds mijn 7e langzaamaan toetsenist, gitarist,componist, muzikant, basgitarist, geluidenmaker, radio-dj en podium-dj. Ik geloof dat dat chronologisch is ook.
Ik bezit exact nul synthesizers, hardware noch analoog. Wacht even, da's niet waar: Reaktor Player staat op mijn computer geïnstalleerd, maar ik heb nog geen usb-midi-interface of usb-midi-klavier
Desondanks kan je moeilijk geluiden maken op een computer als je niet snapt hoe een synthesizer geluiden opwekt.
Ik schrijf van nature uit ritme, dus produceren leek me een logische volgende stap in de muziek, if that makes any sense. Meer dan dat nog, vult toetsenist/gitarist/zanger producer prima aan natuurlijk. Zie ook BT of Martin Solveig.... Dus eh...
Hello!
Grappig genoeg nog een Zeeuw die zich voorstel vandaag: Steven, eind twintig wonende in het hart van Zeeuws-Vlaanderen.
Al sinds mijn 7e langzaamaan toetsenist, gitarist,componist, muzikant, basgitarist, geluidenmaker, radio-dj en podium-dj. Ik geloof dat dat chronologisch is ook.
Ik bezit exact nul synthesizers, hardware noch analoog. Wacht even, da's niet waar: Reaktor Player staat op mijn computer geïnstalleerd, maar ik heb nog geen usb-midi-interface of usb-midi-klavier
Desondanks kan je moeilijk geluiden maken op een computer als je niet snapt hoe een synthesizer geluiden opwekt.Ik schrijf van nature uit ritme, dus produceren leek me een logische volgende stap in de muziek, if that makes any sense. Meer dan dat nog, vult toetsenist/gitarist/zanger producer prima aan natuurlijk. Zie ook BT of Martin Solveig.... Dus eh...
Hello!