• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Tascam us 224 te koop!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Buyaf

Stamgast
Hallo beste mensen!
Ik heb hier in mijn "hok" een Tascam us 224 over waar ik graag van af zou willen!
hij wordt momenteel gebruikt om mixjes vanaf de dj mixer op te nemen maar vind zelf dat deze kaart daar wat overkill voor is gezien de niet gebruikte midi interface en knoppen en faders en weet ik wat dit dingetje allemaal wel niet heeft :P
Ik heb er nog de kabel bij om hem op de pc aan te sluiten en de drivers en software zijn gewoon van het web te halen!
Wie bied?
ik zat zelf aan 100 Euro te denken
(ruilen hoeft niet, ik heb het geld nodig voor een mpc ;))

zo, dat is even geleden! Helaas geen reacties gehad en marktplaats.nl heeft de advertentie alweer verwijderd:O
De tascam ligt hier dus nog steeds zielig en ongebruikt :(
Voor rond de 80 mag hij weg, bieden is uiteraard toegestaan!
Foto's kan ik bij interesse wel mailen!

Ik had een geinteresseerde maar die bleek hem uiteindelijk niet nodig te hebben.
dat wil zeggen: de Tascam us 224 is nog steeds te koop!!!

Komt ie dan:
Vanaf nu mag hij voor 50 Euro weg, voor minder doe ik het dan ook niet!
Dus kom op mensen voor 50 Euro een mooie audio/midi interface die ook als controller in je DAW werkt!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back