Zeer fraaie Roland System 100 model 101 keys op eBay

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
is ie dat dan niet waard? wat is een beetje redelijke prijs voor zo'n 101?

Ze komen regelmatig voor 1400 - 1500 USD langs op Ebay. Maarja, je zult er maar net een zoeken en hem heel graag willen. Dan kan ik me voorstellen dat je je portomonnee verder opentrekt.

Die klinkt hetzelfde, maar is niet semi-modulair. Dat vind ik toch wel een lekkere toevoeging van het System 100.

Die klinkt hetzelfde, maar is niet semi-modulair
Dat is niet geheel waar Gert, de SH-5 mist idd het patch gedeelte, maar door zijn uitgebreide ''routing'' mogelijkheden wordt dit ruimschoots goed gemaakt.
Wat het systeem 100 mist is toch wel het zeer bijzondere en uitmuntend klinkende bandpass filter van de SH-5.
Heb er nu wel een beetje spijt van dat ik mijne vorig jaar heb verkocht, die geluksvogel heeft de best bewaarde SH-5 op onze aardkloot.

In Engeland staat er momenteel een te koop die er erg goed uitziet. Maar los daarvan, zou je liever een system 100 hebben of liever een sh-5?

ik heb beiden gehad, en de sh5 gehouden.
zou ook voor de sh5 gaan, sneller in gebruik, en de modulaire opzet van de sys100 is toch wat beperkt.

Zonder gekheid, ik heb geen spijt van de verkoop v/d SH-5.
Ik weet dat de mijne een heeeeeeeeeeeeel mooi en goed bewaard exemplaar was, leek net of hij zo nieuw uit de doos kwam.
Echt niet te geloven, zoiets kom je nooit meer tegen.
Heb er tenslotte ook een aantal jaren naar moeten zoeken en helemaal voor naar Hongarije gereden om hem persoonlijk te bekijken en te testen, het was het waard.
Maar je kunt niet alles houden, ik deed er te weinig mee en had hem alleen maar voor de heb, zonde dan dat ik een bod van 2800 euro had afgeslagen.
Maar dat geeft niet, want ik hem mijn grote liefde de OSCar nog en dat is een blijvertje.
Maar ik moet je het antwoord op je vraag schuldig blijven Gert, heb nooit een systeem 100/101 in levende lijve gehoord, weet wel dat veel van de componenten identiek zijn.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back