• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Pulsar II, UAD-1 en Luna Breakoutbox

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Pedro

Ingeburgerd
Te koop:

Creamware PULSAR II kaart (6xDSP chips) met synthpakket en samplers
Breakoutbox Luna 2496 (8in/8out)
UAD 1 PCI kaart met standaard plugins

Reclamefeit:

Met deze geluidskaart, UAD 1 kaart en breakoutbox zijn geproduceerd, opgenomen en gemixt, de albums:

'Eigen Wereld' van Opgezwolle en
'Fakkelteit' van Sticks & Delic.

Info

Destijds is er voor de Pulsar II kaart +/_ E 1400,- betaald en voor de UAD 1 950,-. Breakoutbox weet
ik niet meer.

Pulsar platform behoeft qua gebruikersgemak geen uitleg voor degenen die het kennen. Voor degenen die het niet kennen behoeft het wel uitleg. Aldus:

Pulsar platform biedt oneindig instelbare routing van je audio in je computer en wat er naar buiten en naar binnen gaat en hoe je binnen in je computer je audio wilt routen. Je kunt alles aan elkaar lussen en aansluiten. Zeer bevredigend.

Aangezien ik op MAC werk tegenwoordig is er geen plek meer voor deze kaarten.

Alles heeft droog en warm opgeslagen gelegen afgelopen jaar en alles heeft altijd goed gewerkt dus ik ga uit van perfecte conditie. Echter, aangezien het al meer dan een jaar terug is geweest dat ik de kaart heb gebruikt en ik momenteel geen pc heb om te testen geef ik 10 dagen testtijd/geld terug beleid.

Komt met
-originele installatiecd's Creamware
-Z-link kabel voor breakout box
Wordt geleverd in originele doos UAD 1

Op verzoek wordt originele van de week gevonden cd van Spuugdingen meegeleverd. Op verzoek wordt zulks achterwege gelaten.

Alles in een koop aub
Prijs 399,- incl verzendkosten

Attachments

• IMG_5018.jpg
    IMG_5018.jpg
    58,9 KB · Bekeken: 143
  • IMG_5045.jpg
    IMG_5045.jpg
    65,7 KB · Bekeken: 122
  • IMG_5038.jpg
    IMG_5038.jpg
    38 KB · Bekeken: 132
Yes nog steeds te koop.

Uad heeft de mix essentials:

Pultec
1176SE
Realverb Pro
CS1 Channel Strip

Pricedrop

349,-

Mooie prijs voor mooi pakket als je pc hebt met PCI sloten

Creamware PULSAR II kaart (6xDSP chips) met synthpakket en samplers
Breakoutbox Luna 2496 (8in / 8out)
UAD 1 PCI kaart met Mix essentials

E 339,-

Jawel. Nog steeds te koop

Creamware Pulsar 2 kaart (6xDSP)
Breakout box 8 in 8 out
UAD-1 kaart

Als je een geluidskaart zoekt en je hebt PCI sloten in je pc dan is zulks een mooi setje

Tezamen
E 309,-

Zou morgenochtend worden opgehaald door iemand van Marktplaats maar is zojuist afgezegd wegens vinden installatiedisc van oude geluidskaart.

Nog steeds beschikbaar en te koop aldus:

E 299,-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back