Blinden dj zoek producer.

djkumar

Nieuwkomer
Beste mensen,

Ik ben Kumar en 21 jaar, ben zelf dj en ongeveer vier jaar bezig met het mixen en draaien van muziek.
Ik maak zelf veel mashups enzo, helaas kan ik zelf geen eigen nummers maken.
Dat komt omdat ik zelf bijna blind ben.
Ik kan dus al die dj programma’s niet zien.
Mijn vraag is ben je producer? En zie je een samenwerking wel zitten?
Reageer dan snel! En mail: info@djkumar.com
Ik gebruik zelf dus geen programma’s.
Ik maak alles met mijn draaitafels de 2000.
Ho ezie ik een samenwerking voor me: de producer stuurt twee beats of nummers, en mix ze.
Ik mix zelf veel muziekstijllen zoals: house, hiphop, r&b, Moombahton, Soul, Funk, enzo.
Hierbij ook nog een interview: http://dj-lounge.com/interview-blinde-dj-kumar-is-op-zoek-naar-compagnon-dutch/

Bericht door een moderator:
Ik heb je bericht even netjes gemaakt. Gebruik je 'n spraak naar tekst programma om hier te posten? Dat programma doet iets met het font van je tekst wat de site niet snapt.

Nou maar hopen dat je bericht over komt in den goede font....:P

oja welkom!!!

een blinden DJ, is dat iemand die speciaal voor blinden draait? ...word er dan ook in braille pcies aangegeven wanneer de DJ met de handen staat te zwaaien?

zou een dj die op jonge blonde meisjes valt ook alleen draaien voor jonge blonde meisjes. het antwoord is waarschijnlijk ja. :erm::frons:

beste mensen. ik mankeer niets aan mijn handen, alleen aan mijn ogen. Ik mix dus op mijn gehoor. Het liefst voor vragen reageren per mail djkumar.com@gmail.com, aangezien het voor mij erg lastig is om te reageren. Voor samenwerkingen info@djkumar.com. Greetz djkumar

Back