Optreden Atomsk in finale Enjoi @ 28/6 Delft

Breed

Bass Engineer
Zoals de meesten al weten, zijn we door de voorrondes van podiumprijs Enjoi met onze live act Atomsk. We zullen ons dus nu moeten bewijzen in de finale, en deze vindt plaats op zaterdag 28 Juni. Daar zullen we wederom met Renier als zanger live Nu Electro D'n'b vertegenwoordigen. Hopelijk kom je ook! :)

Het wordt gehouden op het Sint Agathaplein. Hoe kom je daar? Het ligt aan de Phoenixstraat in Delft, waar tram 1 doorheen rijdt en de discotheek Lorre te vinden is. Als je het station uitkomt, moet je de trambaan links volgen en dan kom je er vanzelf na een minuut lopen. We treden op om 17:30 dus hopelijk zien we je dan!

Later op de avond treden ook nog de Long Players (Techno en alle soorten Breakbeat) en de band Incense op dus het is altijd leuk te blijven. Verder kan je ons a.s. donderdag om 22:15 horen op Stadsradio Delft waar we ook geinterviewd zullen worden... :yamaha:

kan niet komen, maar spijtig dat je zo'n kut-uur hebt gekregen ... waarschijnlijk nog niet te veel volk dan... maar zeker SUCCES :okdan:

We zijn als 1-na-laatste van de deelnemende artiesten (daarna komen nog 3 'bekende' bands)... dus dat valt wel mee... het is namelijk gepland als middag evenement, het is ook in de openlucht. Ik heb wel medelijden met de mensen die om 14 uur moeten starten... 8>

:okdan: SUCCES!!

mtfbwy.gif

Whoops, 17:30 moet 16:40 zijn... 8o)
C u 28 Juni (i hope)!

Re: Optreden Atomsk in finale Enjoi @ 28/6 Delft

Origineel geplaatst door Breed
we

Ik ben het andere 1/3 deel van 'we'. De meeste MUC-mensen kennen mij wel.

Effe to the point:
Het zou cool zijn als wij, dance-act zijnde, bewijzen niet onder te doen voor de andere andere genres in deze competitie. Het is noodzaak voor ons zoveel mogelijk supporters te vinden aangezien de concurrentie dat ook doet, en stemmen uit het publiek tellen voor wel 40% mee.

Daarnaast is onze muziek vrij uniek - [Drum 'n Bass-Techstep-Electro-Synthpop] - dus het is sowieso wel grappig om dat een keer in de open lucht mee te maken.

Dit zijn in principe de tijden:

13.30 uur Begin Podium Enjoi

14.00 uur Begin Wedstrijd

16.40 uur Begin optreden Atomsk

17.05 uur Einde optreden Atomsk

18.05 uur Begin Bands (oa Longplayers en Incense)

21.15 uur Eind incl. toegift

AtomskFlyer.gif

Laatst gewijzigd:
Ik ben er bij en ben reuze benieuwd !

.. nog even de flyer als bijlage bijgevoegd (in jouw post deed ie het niet Raven)

Attachments

• flyerenjoi.gif
    flyerenjoi.gif
    51,1 KB · Bekeken: 149
nog maals veel succes :okdan:

maar ik vind de flyer lelijk :dubbel: :dubbel: :dubbel:

:biertje:

Back