Korg Polysix

ziet er leuk uit!

Deze heeft midi.

Dat ze nu zoveel doen.. kreeg er eens een gratis

Deze heeft midi.

Dat ze nu zoveel doen.. kreeg er eens een gratis

ze doen nu 700 of zo. zelfs een kapotte is al 330 tot 400 euro...

ze doen nu 700 of zo. zelfs een kapotte is al 330 tot 400 euro...

Het is bizar. Ze zijn standaard zonder midi. Klavieren zijn altijd rot en als ze het doen dan zijn ze net schoongemaakt. Dan doen ze het na een korte week niet meer. Batterij lekt meestal. Het klinkt wel vet z,n polysix. Poly 61 klinkt ook verschrikkelijk lekker.

komt toch vco tegen dco denk ik. als je zegt dat het een dco bak is is hij gelijk al 200 minder waard. ik zeg kijk naar een ex8000 dat is ook leuk of leuker ook vca en adbssr. de nieuwere generatie synth die meer waard worden dan de poly6 imo.

Laatst gewijzigd:
Voor mij zijn de looks van de Polysix "dé synth". En ik vind hem ook heerlijk romig en warm klinken, met lekkere arpeggio's. Ik begrijp de hype dus wel. Je zit inderdaad wel met die lekkende accu's die je moet laten herstellen en meteen de accu door een knoopcel vervangen. Als dat allemaal goed gedaan is, kan je daarover ook weer op je twee oortjes slapen. Het klavier lijkt me wel langer dan een week te overleven na een goede schoonmaakbeurt. Het is wel even knutselen om alle contactstrips terug goed gemonteerd te krijgen.

voor 400 een leuke synth, maar hij blijft beperkt tot strings met chorus, ik snap de hype niet echt, nou ja waarschijnlijk omdat ie oud is en alle oude synths zijn de laatste tijd vintage en dus goed
heb hem ook gehad en geruild met een juno 60 toendertijd, die was ook beperkt maar alsnog veelzijdiger

een polysix klinkt echt dik, en is zoveel waard als je ervoor wil geven vooral dikke arpeggio bassen is ie echt heerlijk voor. snerpender dan een juno. maar dat is mijn ervaring hehe. ook een p61 is te gek.

zou hij 745 worden? in de laatste minuut.

Laatst gewijzigd:
heeft er toch iemand een mooie p6 voor 525 heeft hier iemand hem gekocht. is het toch niet zo erg als ik had verwacht. :D

edit: was waarschijnlijk ook een beetje dubieus geen paypal en geen plaatsnaam. en 95 % dan kan je dit krijgen.

Mwah, toch een aardige prijs nog geworden. Dacht dat ik een dergelijke synth een paar jaar geleden voor €450,- over had genomen en voor hetzelfde bedrag ook weer had verkocht.

die krijg ik ook uit mn z1, en nog veel meer dan dat ook :)

nee, jij wint, want jij hebt hardware met de beste prijs kwaliteit verhouding

nou hup ontopic

Laatst gewijzigd:
Back