Midi converter Korg ps 3200

Status
Please reply by conversation.
beetje omgedraaide wereld dat ze jouw moeten gaan bellen. als je een beetje een omhoog gevallen persoon bent ga je dat roepen.

humor is ook ver te zoeken misschien ?
of ben ik te lichtgelovig ?

ps, en dan bedoel ik niet perse den topicstarter..

Dude ook weer uit je winterslaap.. Luisteren eens gewoon wat mensen adviseren ipv al dat slappe gelul van je.
Het lijkt er in mijn ogen inderdaad steeds meer op dat Marc Cox erkent is op dit front
in dit forum, dat had voor mij even de tijd nodig en daar hoeft hij ook niks persoonlijks aan op te vatten.
Als bijvoorbeeld mijn laptop stuk gaat, dan ga ik niet in een lokale particuliere krant
iemand opzoeken of die hem dan kan repareren, of ik ga naar een erkend bedrijf, of
ik koop desnoods een nieuwe, dus overviel het mij wel een beetje om dan direct op een particulier af te gaan.
Het feit, zeker als het om zo'n innovatieve analoge item gaat waar dan aan gemonteerd moet worden dat ik dan in zo'n geval eerst 10 keer wil kijken voordat ik
een beslissing neem, is dat dan slap gelul?!
Dit is nou een van die voorbeelden van wat ik bedoel met misverstanden uit de wereld te helpen.
Ik zij al dat ik sterk op concreet ben gesteld.
Wel allen alsnog weer bedankt voor de serieus bedoelde adviezen.
Ik moet het even weer tot me laten bezinken, misschien jullie ook wel...
Groet,

kom allen, svp niet te moeilijk doen, de zaak lijkt me wel duidelijk toch.........

marc cox is overigens een officieel en zeer kundig reparateur van allerlei analoge synthesizers, iemand met goede naam en faam. daar kan je met gerust hart je ps3200 aan toe vertrouwen

bijna twee jaar later.......:dubbel::dubbel::dubbel::dubbel::dubbel::dubbel:,

zet um op he?

:peukie:
Ok, j.baars, jij hebt mij nu zo raar als misschien niet klinkt met twee opties bevredigd.
1: Nu schijn je mij te begrijpen.:geslaagd:
2: Dat ik als extreem gedreven persoon in het vak mezelf parallel met jou kan relateren dat het voor mij persoonlijk ook niet bepaald gebruikelijk is om daar zo lang op te moeten wachten.
Dat waren dan de opties.
Met het feit dus als gedreven zijn in die mate, oftewel perfectionist in dit vak, maak ik altijd planningen die exact volgens mijn eisen moeten verlopen, wat dus daardoor inhoud als het een wending krijgt, dat het dan uiteenlopend oponthoud kan veroorzaken, daarbij het ik het f druk in verschillende opzichten wat waarschijnlijk wel te begrijpen viel plus een hoop romslomp wat dus al met al ook nog eens goed wat voorbereidingen kost om weer voor een nieuwe planning klaar te kunnen staan.:gaap:

kom allen, svp niet te moeilijk doen, de zaak lijkt me wel duidelijk toch.........

marc cox is overigens een officieel en zeer kundig reparateur van allerlei analoge synthesizers, iemand met goede naam en faam. daar kan je met gerust hart je ps3200 aan toe vertrouwen
Harteijk dank Sunny, dit heeft een grote verhelderende stap gemaakt en ik denk
als je dit nu ziet dat het voor mij wel even aan het idee wennen is.
Er is ook niks mis met gedreven willen zijn met humor, pas alleen op dat jij jezelf er soms niet te hard aan voorbij loopt, misschien ben ik wel extreem gevoelig voor kunst, nogmaals hartelijk bedankt.
Groet,

Status
Please reply by conversation.
Back