Ik ben op zoek (erg naïef van me lol) naar de "drum-library" van die Emu-Emulator II... (die van Emax heb ik al)... Enkele sounds... Maargoed het schijnt dat deze alleen voor de desbetreffende synth zijn bedoeld...
Ik heb een behoorlijke samplepack van de EMU liggen.
Maar het is oud en ik weet niet precies in welk formaat (ik weet niet eens op het op diskette of CD is).
Ik zal tzt een kijken waar het ligt en wat het precies is (als ik daar al uit kom want als het diskettes zijn weet ik niet eens waar ik ze in moet stoppen)
Heb net een drum geprogrammeerd met enkele drums van de EMAX databank (wav files, in Ableton) en ik ben erg dichtbij, ben nu aan het "meedrummen" met olde DM tracks en het gevoel is niet te omschrijven.
Heb net een drum geprogrammeerd met enkele drums van de EMAX databank (wav files, in Ableton) en ik ben erg dichtbij, ben nu aan het "meedrummen" met olde DM tracks en het gevoel is niet te omschrijven.
Ik weer... iemand had mij dus de software versie (zo heb ik dat nodig dus, geen hardware), alleen is 220 euro iets te duur... Het klinkt best realistisch moet zeggen...
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.