Gezocht: E-mu Emulator II

Status
Please reply by conversation.
Zo'n bak is inderdaad lastig te vinden...

Ik ben op zoek (erg naïef van me lol) naar de "drum-library" van die Emu-Emulator II... (die van Emax heb ik al)... Enkele sounds... Maargoed het schijnt dat deze alleen voor de desbetreffende synth zijn bedoeld...

Ik heb een behoorlijke samplepack van de EMU liggen.
Maar het is oud en ik weet niet precies in welk formaat (ik weet niet eens op het op diskette of CD is).
Ik zal tzt een kijken waar het ligt en wat het precies is (als ik daar al uit kom want als het diskettes zijn weet ik niet eens waar ik ze in moet stoppen:P)

Dat zou ERG leuk zijn!

Heb net een drum geprogrammeerd met enkele drums van de EMAX databank (wav files, in Ableton) en ik ben erg dichtbij, ben nu aan het "meedrummen" met olde DM tracks en het gevoel is niet te omschrijven.

Dat zou ERG leuk zijn!

Heb net een drum geprogrammeerd met enkele drums van de EMAX databank (wav files, in Ableton) en ik ben erg dichtbij, ben nu aan het "meedrummen" met olde DM tracks en het gevoel is niet te omschrijven.

Oops, ik kan hier niet editten:

Binnenkort plaats ik een voorbeeldje.

komt het in de buurt van "BLEBBERBWAAAAAAAH HOE HOE HOE HOE AIAIAIAIAIAIA WHAAAAAAAAAAAAGH!!!"?
of zit ik er compleet naast? :D

Dat nog niet, je denk aan "People are people" maar dat intro heb ik niet lol

Emu II

Emu II

ik heb nog een emu II. wellicht eruit?

Mensen, bedankt voor de hulp.
Nog niet voorzien, maar voorlopig staak ik even de zoektocht i.v.m. andere prioriteiten.

Doe maar even :slotje: aub.

Status
Please reply by conversation.
Back