Vintage Soviet Analog Synthesizer "PIF"

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Stuur je al de ebay boys dan ook mailtjes al ze iets te koop hebben wat duur is?
Of zo goed als elke winkel waar spullen voor drie keer de inkoopsprijs in de schappen liggen?
Etc etc etc...
Neen. Als iets te duur is dan kijk ik naar de volgende advertentie. Als iets meer op oplichterij lijkt dan druk op de report button.

Als zoiets op synthforum geplaatst wordt dan mag ik er op reageren, de verkoper neemt ons in de maling, dus ik neem hem in de maling, dankzij de link van Eddy Reddy worden mijn gevoelens bevestigd en is er niks anders meer op dan er maar een beetje humor in te gooien.

Als je nog wil discussiëren over het onderwerp dan hoor ik het nog, dan ga ik weer verder met het bouwen van mijn zandkasteel in de zandbak.

Je beseft dat je aan het posten in: Interessante gear gevonden.
Het is inderdaad een beetje slap om je eigen gear te posten als iets wat interessant is, maar dan hoeft dat nog niet in een slecht, tegen het polariserende aan, kinderachtige hoop woorden te eindigen.
Voorzover ik weet is TS een handelaar in russische synths, dus hij zal ze wel vaker verkocht hebben....dat maakt ze niet minder rare dan dat ze zijn.

Jouw gevoelens zijn de jouwe, ik denk er na dit gesprek niet echt anders over.....

Voorzover ik weet is TS een handelaar in russische synths, dus hij zal ze wel vaker verkocht hebben....dat maakt ze niet minder rare dan dat ze zijn.
TF heeft in totaal 9 apparaten verkocht op ebay, vind je het niet heel toevallig dat al deze 9 apparaten dezelfde 'rare' PIF synth zijn? Mag ik vragen waarop jij baseert dat TS een handelaar is in meerdere russische synths?

Je zegt het zelf al, hij heeft er meerdere verkocht, lijkt mij een handelaar, ik heb geen dozen met dezelfde synth staan.
En als ik dat wel hebt en ze verkoopt op ebay, dan ben ik een handelaar van een rare synth........
Als jij mij nou eens tig linkjes van hetzelfde apparaat laat zien, dan istie minder rare.

Maar wat het erge eigenlijk is in dit hele verhaal is dat het blijkbaar normaal is om iemand die hier wat post belachelijk wordt gemaakt met grapjes over waar hij vandaan komt, denk daar eens lekker over na ipv te mutsen over wie wat verkoopt voor welke prijs.
Volgens mij hebben we voor dat soort gedrag zelfs een woord bedacht en mag het niet op dit forum.

Een fijne dag verder...

De verkoper vond de herkomst van de synth blijkbaar ook belangrijk genoeg om hem een plaats in de titel te gunnen (het woord "soviet" is al 3 keer langsgekomen als je nog maar bij post 1 bent...). En dan kijk je raar dat de reacties ook op de sovietherkomst van de synth focussen? Nuja, "synth"... Daarbij zijn de reacties hier in de Soviethumorstijl van Smirnoff (raad eens waar die vandaan komt) en focussen ze dus op de "soviet" die ons om de oren vliegt en niet op het feit dat de verkoper uit Oekraïne komt. Hij spreekt trouwens geen Smirnoffengels. Volgens mij had je bij een verkoper uit om het even welk ander land gelijksoortige reacties gezien op deze very rare vintage analog soviet synthesizer from soviet russia which is very rare and analog and soviet. Een mens kan immers maar een beperkt aantal keren "Soviet" lezen vooraleer hij in zijn Smirnoffrol vervalt.

denk daar eens lekker over na ipv te mutsen over wie wat verkoopt voor welke prijs.

Voor dat gemuts hebben we hier anderen...

Nou, duidelijk genoeg allemaal dacht ik zo :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back