Computerspul

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

phochos

Berliner School Artist
Te koop aangeboden:

-Freecom externe harde schijf, 60 GB, geheel nieuw in doos (nieuwprijs = 229 euro), nu 125 euro.
-Disk On Key, USB Flash harde schijf incl. cradle, geheel nieuw in doos (nieuwprijs = 69.95 euro), nu 40 euro.

In een koop: 145 euro

Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten of bij me thuis af te halen.:halleluja

Computerspul

Origineel geplaatst door Yawgmoth
:smeris: verplaatst :smeris:

Beste Yawgmoth,

Volgens mij krijg ik op deze manier niet veel potentiële kopers. En er worden toch ook geluidskaarten aangeboden via te koop aangeboden, waarom mag dit dan niet???????????????????/:confused:

:smeris:
Omdat we ergens een lijn moeten trekken..

We willen niet alleen maar computers in de verkoop gooien. We zijn bang dat het einde dan zoek is. Als je er een geluidskaartje bij gezet had en de post daar een beetje op geconcentreerd had, dan was het okee geweest.

Ik hoop dat je het begrijpt.

Computerspul

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Omdat we ergens een lijn moeten trekken..

We willen niet alleen maar computers in de verkoop gooien. We zijn bang dat het einde dan zoek is. Als je er een geluidskaartje bij gezet had en de post daar een beetje op geconcentreerd had, dan was het okee geweest.

Ik hoop dat je het begrijpt.

En als ik het nu bijv. bij mijn aangeboden drumcomputer zet (de Yamaha RX17), mag het dan wel. Zoja, kan ik dan de RX17 advertentie veranderen.:confused:

Re: Computerspul

Origineel geplaatst door phochos
En als ik het nu bijv. bij mijn aangeboden drumcomputer zet (de Yamaha RX17), mag het dan wel. Zoja, kan ik dan de RX17 advertentie veranderen.:confused:
Als je het daarbij gezet had, dan was dat inderdaad goed.

Nu kun je dat niet meer doen, omdat je de eerste posts in de marktplaats sectie niet kunt wijzigen.

Re: Re: Computerspul

Re: Re: Computerspul

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Als je het daarbij gezet had, dan was dat inderdaad goed.

Nu kun je dat niet meer doen, omdat je de eerste posts in de marktplaats sectie niet kunt wijzigen.

En als extra melding, dus RX17 + computerspul?? Ik denk dat ik het wat makkelijker kwijtraak op die manier, waar het nu staat is echt een achterafkamertje.

Computerspul

Bedankt voor het bijzetten bij de te koop aangeboden.:halleluja :halleluja :halleluja

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back