Prophet 5 rev 2

Status
Please reply by conversation.
Oei.. da's een heel zeldzame.. iets van 1000 ofzo van gemaakt.

De laatste die ik te koop zag was deze https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=121092 Was even de gelukkige (reageerde echt binnen 10 minuten ofzo).. toen kreeg ik de volgende dag een PB dat het allemaal niet door kon gaan.. gelukkig heb ik nog een rev3. De onderdelen zijn ook erg zeldzaam trouwens en is niet altijd even stabiel maar 't Is een monster qua klank:halleluja maat van me heeft em :)

Waar zit die edit ineens???

Maar eh.. heel veel succes met de zoektocht.. hij komt natuurlijk wel heel goed terecht dus wie weet ;)

Wat raar. Wat heeft diegene die dat doet daar nou aan dan? Bereikt diegene toch helemaal niets mee?

Wat raar. Wat heeft diegene die dat doet daar nou aan dan? Bereikt diegene toch helemaal niets mee?

Die stuurt je bij interesse een voorstel hoe hij het jou gaat verkopen.. en nadat je geld hebt overgemaakt vervolgens helemaal niks krijgt.:frons:

Ja maar een dergelijke synth voor een nogal behoorlijk bedrag gaat toch zeker niemand ongezien aanbetalen of zo? Iedereen wil die synth en betreffende verkoper natuurlijk in een concrete ontmoeting zien. Daarvoor is het bedrag wat daarmee gemoeid is toch echt te hoog denk ik.

Ja maar een dergelijke synth voor een nogal behoorlijk bedrag gaat toch zeker niemand ongezien aanbetalen of zo? Iedereen wil die synth en betreffende verkoper natuurlijk in een concrete ontmoeting zien. Daarvoor is het bedrag wat daarmee gemoeid is toch echt te hoog denk ik.
Misschien hopen ze op mensen die er toch in trappen.. vaak zijn dit soort aanbieders niet alleen bezig met het aanbieden van muziekinstrumenten alleen.. daarbij is niet iedereen in de mogelijkheid om naar het buitenland af te reizen.
Maar zelfs hier in Nederland worden er mensen opgelicht met vooral kleine dingetjes die ze denken te kopen. Heb al mijn betaalde pakketjes hier in Nederland tot nu gelukkig mogen ontvangen.. Het is altijd verstanding even de betaalgegevens te checken binnen opgelicht.nl http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?board=general

Dank voor je link naar sie site. Die kende ik nog niet.

Je hebt overigens wel gelijk wanneer het relatief kleinere bedragen betreft denk ik. Zo heb ik ooit een aanbetalin gedaan voor zo'n elektronische saxofoon van Akai om vervolgens, ook na meerdere emails, niets meer te horen of te zien van betreffende verkoper. I was not amused, en dan druk ik zacht uit.

Ik zou het zelf niet doen.......

Hello,

The Prophet is like new, in original box with all accessories and documents. I bought it in November 2010 . Warranty until November 2012 . I can sell for 800 euros delivered to your location. At this moment I am based in London UK, with my divorce. I sell all that remember me about my marriage .
I will wait your e-mail with your full name and address, if you are still interested

Hans Berg

Status
Please reply by conversation.
Back