[trance/progressive] those damn aliens!!!

Duart Jansen

Movin'and Groovin'
nieuwe track gemaakt beetje experiment voor mijn doen....
zou graag wat feedback en aan of op merkingen willen ontvangen,dit is een preview,dus ik wil er nog flink mee aan de slag,en daarbij kan ik al de hulp gebruiken die ik kan krijgen....lol....
anyway,alvast bedankt voor jullie moeite....

je vind em op deze pagina,en de track heet dus 'Those damn aliens' : http://www.deadmurder.com/band.php?owner=58&artist=D.J.Conflict(Confusion-music)

en nee,ik plaats géén deeplink...

link werkt niet,, plaats nou maar gewoon een directe link naar de download als je wilt dat mensen luisteren,,

trouwens halleloejaaa wat een gearlist:{ kwijkwijl

Re: [trance/progressive] those damn aliens!!!

Origineel geplaatst door Confusion-music
en nee,ik plaats géén deeplink...

da's dan jammer, want op deze manier krijg ik 'm niet draaiende.

Origineel geplaatst door bobaphat
link werkt niet,, plaats nou maar gewoon een directe link naar de download als je wilt dat mensen luisteren,,

trouwens halleloejaaa wat een gearlist:{ kwijkwijl

de link werkt wel,je komt toch op m'n page? ff naar beneden scrollen aub of gewoon op www.deadmurder.com kijken,en dan op plek 1 in de top 20,en nee ik ga geen deeplink plaatsen,ik ben niet voor niets mod van deze site....en wij houden niet van deeplinks(en luie mensen...lol....)

ik ben niet lui, alleen maar stoned! :D

maar goed, als je niet wil dat mensen naar je track luisteren moet je vooral geen directe link plaatsen.
ik heb het geprobeerd hoor, maar het lukt me echt niet. misschien komt het door downloadmanagers oid, maar ik hoor helemaal niets.

gelukkig interesseert dat jou niet. mij namelijk ook niet.

Origineel geplaatst door cyan_circle
ik ben niet lui, alleen maar stoned! :D

maar goed, als je niet wil dat mensen naar je track luisteren moet je vooral geen directe link plaatsen.
ik heb het geprobeerd hoor, maar het lukt me echt niet. misschien komt het door downloadmanagers oid, maar ik hoor helemaal niets.

gelukkig interesseert dat jou niet. mij namelijk ook niet.

wat een onzin zeg,tuurlijk wil ik dat mensen gaan luisteren,waarom zou ik anders dit bericht posten?en gezien we deeplinks niet toestaan op onze site,zou ik wel de laatste zijn om er vervolgens hier een te plaatsen,ik snap eigenlijk niet wat er fout kan gaan,je kunt toch ook streamen via quicktime of winamp? en het downloaden gaat bij iedereen verder prima??? dus misschien heeft het idd wat te maken met je downloadmanager (waarom gebruik je sowieso zoiets?)
beetje jammer dat je geen respect kunt opbreangen voor andermans regels,als wij die deeplinks zouden toestaan krijgen we alleen maar superveel data-verkeer en geen bezoekers op onze site...waarvoor begin je dan een site? wij bieden mensen gewoon gratis ruimte om tracks te plaatsen,die ook nog eens wereldwijd worden aangeboden,is dat dan zo'n moeite?,(ik ben nu al door verschillende mensen benaderd via deze site dus het werkt wel)...sorry hoor,maar hier kan ik soms erg pissed over worden...schaamt u!!! :r (oh, maar dat stoned zijn dat zit wel goed...!!!;)

Hij is goed hoor. :)
Beetje psytrance achtig. Lekkere geluiden. Veel afwisseling enzo.

Ik zit net met een verbouwde setup dus moet nog wennen, maar qua mix klinkt hij erg goed. Misschien iets te weinig laag en het hoog van de hihats klinkt ook redelijk schel. En die compressie over die kick is wel erg strak. Die zou best wel een tikje zwaarder mogen zijn voor mijn smaak. En die arpse bas wat breder zodat hij mooi tussen de lage bas en kick valt. :)

Laatst gewijzigd:
Ik vind het een leuke track maar mijn computer blijkbaar niet want die reset zich spontaan tijdens het afspelen.

Origineel geplaatst door Exzit
Ik vind het een leuke track maar mijn computer blijkbaar niet want die reset zich spontaan tijdens het afspelen.

???? resetten? howcome? klinkt niet best...

Computer

Computer

Origineel geplaatst door Confusion-music
???? resetten? howcome? klinkt niet best...

Is net een nieuwe Atlon. Maar ik speelde je nummer af in de webpagina met windows media player. halverwege crashte die met veel lawaai en mijn scherm kreeg ook rare kleuren.(of was het die trip?)
Daarna geen probleem meer gelukkig.

DJ conflict zorgt voor conflict met z'n Deeplink-weigering, vervolgens laat-ie met z'n 'Confusion' een computer crashen. Alsof het niets is!

Verder leuke track, wel energizing. Toch wel toffe sample, zet wel goede, wat mysterieuze sfeer neer, terwijl ziets meestal snel wanky wordt.

Origineel geplaatst door Fokov
DJ conflict zorgt voor conflict met z'n Deeplink-weigering, vervolgens laat-ie met z'n 'Confusion' een computer crashen. Alsof het niets is!

Verder leuke track, wel energizing. Toch wel toffe sample, zet wel goede, wat mysterieuze sfeer neer, terwijl ziets meestal snel wanky wordt.

ik doe m'n best,conflict en confusion zijn m'n middelnaam.....verwarring allom

Back