NiekvS
Nieuwkomer
Hallo,
ik ben Niek de vader van Bram. Bram is 7 jaar (bijna
en gaat, na de zomer, naar keyboardles. Ik zoek voor hem een 2e hands keyboard waarop hij, de komende jaren, kan leren spelen. Dacht zelf aan een Yamaha of anders een Roland. Hij hoeft niet te blinken maar er moeten geen storende defecten zijn.
Naast het keyboard zou het mooi zijn als er ook een standaard, tas en kabels e.d. kan overgenomen worden. Ik wil zo'n 100 € uitgeven voor alle spullen gezamelijk. Kom het uiteraard zelf ophalen.
Je kunt me ook mailen op: smoorenburg@worldonline.nl. Vergeet niet je telefoon-nummer door te geven.
Groeten,
Niek
ik ben Niek de vader van Bram. Bram is 7 jaar (bijna
en gaat, na de zomer, naar keyboardles. Ik zoek voor hem een 2e hands keyboard waarop hij, de komende jaren, kan leren spelen. Dacht zelf aan een Yamaha of anders een Roland. Hij hoeft niet te blinken maar er moeten geen storende defecten zijn.Naast het keyboard zou het mooi zijn als er ook een standaard, tas en kabels e.d. kan overgenomen worden. Ik wil zo'n 100 € uitgeven voor alle spullen gezamelijk. Kom het uiteraard zelf ophalen.
Je kunt me ook mailen op: smoorenburg@worldonline.nl. Vergeet niet je telefoon-nummer door te geven.
Groeten,
Niek