• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Tascam DM3200 + 2x ADAT kaarten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Bassweiler

hardcore tot op het botje
Bij deze bied ik met pijn in mijn hart ,mijn super fijne TASCAMDM 3200 digitale mixer tekoop aan,hij is goede conditie!! altijd fijn mee gewerkt.

Hij gaat weg omdat mijn studio gaat verhuizen naar een heel veel kleinere ruimte waar dus de mixer niet meer inpast om dat hij te groot is helaas pindakaas.

Hij is uitgebreid met 2 adat kaarten waar door je in totaal 40 inputs hebt,dus 16 line, en 24 in en 24 outputs via ADAT. op je mixer hebt en dan ook nog 24 in en outs via TDIF (kun je mooi in combinatie gebruiken met een motu 24/8, MK3 geluidskaart) kabels daar voor krijg je er ook bij. en 16 inserts op de line inputs.

De kaarten gaan niet los verkocht worden want ik wil het samen verkopen,dan hoef daar ook niet mee te gaan hannesen!!die verkoop je zelf dan maar.

Mixer is ongeveer 3 jaar oud en heeft alleen in de studio gestaan,nooit er uitgeweest! Hij is bij I4 muzique in eindhoven gekocht.

Voor info kijk op de tascam site.

Ik vraag voor alles samen 2000 euro!! Doos en handleiding is ook aan wezig,dus compleet!

PB mij maar voor als er intresse is.:okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back