Hallo!
Ik zag je berichtje net en toevallig verkoop ik mijn geluidskaart met breakoutbox...
Wat ik verkoop ik het volgende:
1 Creamware Powerpulsar geluidskaart
1 Creamware A16 Ultra breakoutbox met 16 in- en outputs
4 ADAT kabels
Ik weet natuurlijk niet of jij bekend bent met deze apparatuur, en of je dus ook weet wat je er allemaal mee kunt, maar hier een kleine samenvatting:
De A16 Ultra breakoutbox is met 4 ADAT kabels aan te sluiten op de Powerpulsar voor in totaal 16 analoge in- en outputs van en naar de Powerpulsar. Binnen je PC beschikt de Powerpulsar over veel software mogelijkheden om deze inputs te routen hoe jij wilt en er effecten, etc aan toe te voegen. Je kunt ook mixers, synths, effecten, en veel meer gebruiken zonder je processor te belasten omdat de Powerpulsar over 15 DSP's beschikt en uitgebreide software! Perfect te gebruiken met Cubase, (wat ik zelf ook deed) Logic, Sonar, etc, etc.
Dit alles heb ik nog maar begin maart 2003 gekocht, dus het is echt nog zo goed als nieuw en er zit nog garantie op zelfs. Alles is compleet met doos, gebruiksaanwijzing, en zelfs de bon heb ik erbij voor je. Met die 4 ADAT kabels kan je alles meteen aansluiten en meteen aan de slag.
Ik vraag 2950 Euro voor alles bij elkaar, en eventuele verzendkosten neem ik voor mijn rekening. De reden dat ik het verkoop is omdat ik zelf nog teveel met hardware synths werk, en daarom niet zozeer gebruik maakte van de DSP kracht die de kaart heeft. En dat is eigenlijk zonde. Ik ben zelf meer op zoek nu naar een kaart die puur en alleen inputs naar m'n PC verzorgt. (24 I/O's of zelfs meer) De Powerpulsar kan maximaal 24 I/O's hebben, en dat is met het oog op de toekomst misschien zelfs te weinig voor wat ik allemaal wil doen.
Als je interesse hebt mail me dan hier even:
ftproductions@zeelandnet.nl