house party meeting!!!

EDP

elke dag pannekoeken
ik zat te denken (ja zo laat nog) om na de efteling meeting of zo een houseparty meeting te organiseren.(hoeft niet perse een house party te zijn als er maar genoeg animo voor is. ik zelf vindt alles leuk van housen to jazz.

dus is hier animo voor
waar moeten we dan heen gaan
en hoe moeten we dat regelen

gr matthias

lijkt mij het leukst om naar een al iets georganiseerds te gaan kunnen we allemaal feesten

opzich ok maar is dat voor iedereen lekker bereikbaar .? volgens mij niet namelijk.

jah maar...
Op een feest gaan jullie een kant van STicKX zien waarvan ik neit zeker ben jullie dat gaan overleven... :D

uuuhm, juist... Leuk idee, hoop alleen dat ik geld heb dan ;)

Ja, doe maar weer in ut zuiden *grmbl*.

Is dr niet een teknation feest in utrecht ofzo?

Das een beetje centraler

Origineel geplaatst door C738
Ja, doe maar weer in ut zuiden *grmbl*.

Is dr niet een teknation feest in utrecht ofzo?

Das een beetje centraler

zo, en anders ben ik wel even voor dit strakke plan :) (is net naast mijn bed ;))

YEAH

YEAH

Club X !!! met ze alle naar wuustwezel :):):):) ECHT nostalgisch, of gewoon afspreken op de elementenstraat ;) lekker dichtbij voor mij!

ik bedoelde niet dezelfde dag hoor ik denk dat de meeste dan zwaar brak zijn. en daar uberhaupt geen zin meer in hebben.

[Frank Govers] Dat is preciés wat ik bedoelll [/Frank Govers]

Nee inderdaad. 1 keer naar de efteling karren is leuk, maar om nou in een korte periode 3 maal zo'n stuk te rijden word me te gek (jah ik heb 4 juli Jungle feessie in nijmegen).

Maar op zich is Utrecht net effe dichterbij.

-C-

Back