• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

12 jaargangen Gonzo Curcus + meer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

vinnieq

Lidl
Na het grote succes van de SoS Voor Bier omruilactie nu tijd voor om een andere serie fantastische muziektijdschriften om te zetten voor Vloeibare Vriend:

12 jaargangen Gonzo Circus (1998-2010) plus losse nummers vanaf 1996. Nummers 19, 21, 23, 26, 30, 31, 32, 33, 36, 37, 39, 41 t/m 97, behalve nummer 90 want daar sta ik zelf in, dus die hou ik maar. In totaal 71 stuks kwaliteitinterviews, achtergrond, reviews van de meer experimentele muziekstromingen, film, strips etc. Allemaal in zeer goede staat.
Let op: de CDs zitten er NIET bij

Daarbij ook nog wat MOJOs: 105, 136, 185, 186, 189, 192, 205, 208, 209. Negen stuks dus.

Flink wat kilo's leesplezier om weer helemaal op de hoogte te zijn.

Dit alles op te halen in Utrecht in ruil voor 6 flesjes Tripel Karmeliet, en niets anders!

Na aanvankelijke interesse is geinteresseerde afgehaakt. Niemand voor een zeer compleet overzicht van de experimentele kunsten van de laatste 15 jaar?

Als je echt geen Tripel Karmeliet kunt vinden dan is Westmalle Tripel ook OK, ik wil er nou wel eens vanaf.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back