pad flampad Lid sinds 30 augustus 2004 Berichten 498 Locatie Arnhem 5 juni 2012 #22 Dr van Lansberg schreef: Ik vind hem top zo! Zet die downloadfunctie in SC eens aan joh! Zie meer... Bij deze! En bedankt! azzjemenou schreef: Ik blijf 'Pokkejurk' horen (Mamma Appelsapje) haha Maar erg leuk om te horen dat je wat met de feedback doet, ik vind het een veel evenwichtiger track geworden, complimenten! Zie meer... Dank je, ik ben zelf ook erg blij met het resultaat!
Dr van Lansberg schreef: Ik vind hem top zo! Zet die downloadfunctie in SC eens aan joh! Zie meer... Bij deze! En bedankt! azzjemenou schreef: Ik blijf 'Pokkejurk' horen (Mamma Appelsapje) haha Maar erg leuk om te horen dat je wat met de feedback doet, ik vind het een veel evenwichtiger track geworden, complimenten! Zie meer... Dank je, ik ben zelf ook erg blij met het resultaat!
pad flampad Lid sinds 30 augustus 2004 Berichten 498 Locatie Arnhem 6 juni 2012 #23 Stupide schreef: Ik vind 'm wel lekker. Zie meer... Dank!
chielos ... Lid sinds 11 Maart 2003 Berichten 2.897 Locatie delft 6 juni 2012 #24 nou die laatste versie is wel lekker hoor!
pad flampad Lid sinds 30 augustus 2004 Berichten 498 Locatie Arnhem 7 juni 2012 #25 chielos schreef: nou die laatste versie is wel lekker hoor! Zie meer... Tof dat hij in goede aarde valt!
chielos schreef: nou die laatste versie is wel lekker hoor! Zie meer... Tof dat hij in goede aarde valt!