• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

2x DIY Hilltree reso/ distortion Filter

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

MarsMusica

Composer/Musician
te koop:

2x DIY Hilltree Filter

met resonantie en schakelbare 'distortion'

DIY project van forumlid Hilltree en hier op synthforum uitgebreid en entoesjast behandeld:

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=97895

gaan weg omdat ik van de 1000 op de planken liggende projecten er een paar 100 moet laten vallen en deze filters zijn daardoor niet meer nodig.

2x:
PCB volledig kant en klaar vol gesoldeerd met alle componenten en potmeters en schakelaars. ze zijn identiek en eentje is in werkende test-staat en verder alles nieuw en geheel ongebruikt.

Ik verkoop ze het liefst samen (voor STEREO filtering):

2x volgesoldeerde PCB en knoppen:

32 euro
(electronica-componenten gratis)

opsturen moet ik nog even kijken hoe dat het beste kan. lijkt me ietsje te teer misschien voor in een bubbelenveloppe...

:doei:

Attachments

• hilltreefilter.jpg
    hilltreefilter.jpg
    711,8 KB · Bekeken: 74
bedankt allemaal voor de reactiones!

ik zal naar volgorde van ontvangst van de reacties het verder afhandelen.

De nummer 1 weet dat hij de eerste was, dus als je niets gehoord hebt, dan sta je op nummer 2,of 3,4,5,6..3778656001..enzoort...

En ook te koop:

Velleman Robot Voice!

heeft soort Vibrato, ringmodulatie en pitch up/down aan boord. leuke FX! maar
ook deze gaat uiteindelijk toch niet ingebouwd worden. (tijdgebrek)

ik verkoop hem met netjes gesoldeerde kant en klare PCB print.
is getest en werkt zo als het hoort. 2 x aangehad en nooit gebruikt verder.

los krijg je er nog het bijbehorende electret-microfoontje en de drukknopjes bij.
die knopjes, en ook een potmeter, kan ik op verzoek nog even op de PCB solderen.
ik kan hem ook helemaal kant en klaar met ingangen verkopen (komt er ietsje meer eurocentjes bij misschien)
Enkele onderdelen zijn weggelaten zoals uitgelegd hierzo:

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=130169&highlight=velleman

7 euro

Attachments

• robotVoice.jpg
    robotVoice.jpg
    54,7 KB · Bekeken: 76
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back