• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ruilen: Nord Rack 2X (heb ik) voor een DSI Tetra (wil ik)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

voight-kampff

I receive After Touch
Ik ben nu enkele weken aan het experimenteren met mijn Hardware synths, een Nord Rack 2X en DSI Mopho, en ik kom er langzaam achter dat ik het geluid van mijn Mopho veel aangenamer vind. Daarom wil ik mijn Nord Rack 2X omruilen voor een DSI Tetra, ze liggen in dezelfde prijsklasse.

De Nord Rack 2X is hartstikke nieuw (ruim 1 maand oud, met aankoopbon van Baxshop.nl). De Nord Rack 2x heeft veel voordelen: super interface, meer polyphonie etc. Maar zoals gezegd heb ik iets met het geluid van de instrumenten van Dave Smith.

Mocht je interesse hebben in zo'n ruil (of wellicht heb je een ander analoog aanbod 8~), dan stuur maar even een pm.

Ik ben ook bereid om de Nord Rack 2X te verkopen voor 450 euro. Dat is 139 euro onder de nieuwprijs, en hij is pas een ruime maand oud! Uiteraard te bezichtigen/beluisteren voor de aanschaf.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back