Wie gebruikt zijn Akai AX-60 en/of Oberheim Matrix 6r te weinig? Of misschien heb je wel een andere leuke analoge polysynth die wat meer aandacht kan gebruiken.
Let me know!
denk dat 400 euro wat realistischer is.
De andere kant is wel dat ze bijna niet meer worden aangeboden en dat de prijs waarschijnlijk alleen maar gaat stijgen.
Ik vind het echt een supersynth (zie ook mijn AX-demo's op youtube in mijn handtekening)
400 indien in erg goede staat is inderdaad wat meer realistisch. Deze is mij ook zo een paar weken geleden aangeboden maar helaas hoor ik hier niets meer van.
Ik heb jouw demo's weleens gecheckt en die klinken erg goed. Lekkere stukjes muziek :-)
Ik heb nog een akai Ax 60 in perfecte werkende staat en mintless aan de buitenkant.
Zal enkel volledig met S612 sampler, dubbelzijdige diskettes, tape met fabrieksinstellingen, sampler kabel (zeldzaam) en met twee effecten (ME D10 oa) bakken die erbij horen.
Voor de hele set wil ik er graag 650 euro voor. 550 voor de ax 60 en 100 e voor de sampler etc. Prijs staat vast Moet niet de deur uit
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.