Ik zoek een PG-300 voor mijn @juno 1

Status
Please reply by conversation.
Heb je geld teveel of zo, die dingen kosten echt een fortuyn.

Een citaat van 4 jaar terug was " ik hak nog liever mijn hand er af"

Je moet met een goed bod komen. ze hebben ook een vintage waarde want je gebruikt net zo gemakkelijk een editor op de pc.

ohh en de prijs is, als je geen jaar wilt gaan wachten imo tussen de 350 en 375 in een goede staat.

Wel een leuk ding om er bij te hebben.

ik heb een pg300 en juno2 bijde in nieuwstaat met handleidingen en originele doos verkocht voor 450 euro een half jaar terug dus moet echt wel voor minder aan te komen zijn.

Voor meer ging hij gewoon niet weg.

Groetjes.

150-175 voor een Juno 1 is gangbaarder. 350 voor een PG-300 inderdaad.

ik heb een pg300 en juno2 bijde in nieuwstaat met handleidingen en originele doos verkocht voor 450 euro een half jaar terug dus moet echt wel voor minder aan te komen zijn.

Voor meer ging hij gewoon niet weg.

Groetjes.

grapje zeker, nou wellicht is er op sfmarktplaats dan niet veel vraag naar, op ebay gaat een juno 2 voor minimaal 225 euro als het niet meer is en een progammer voor 350 in zeer mooie staat.

Ik maakte gewoon een verdeling van de ontvangen euro's, niet een prijs indicatie.

Kiwitechnics maakt een mooi alternatief.

Je hoeft het niet zelf te programeren. Je kan het toch op heel wat andere bakken gebruiken.

Een stuk beter, meer fun dan een standaard controller (display en opschrift, kleurcodes)

Vic :baco:

Inderdaad zo'n PG heb je tegenwoordig echt nergens meer voor nodig.

Kiwitechnics maakt een mooi alternatief.

Je hoeft het niet zelf te programeren. Je kan het toch op heel wat andere bakken gebruiken.

Een stuk beter, meer fun dan een standaard controller (display en opschrift, kleurcodes)

Vic :baco:

Status
Please reply by conversation.
Back