• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Prophecy Te koop /ruil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Interesse in een TR-606, MC-202, JX-3p met programmer of een BOss PC-2?

Beetje duur he,
ik heb de mijne met moeite voor 400 verkocht...

500 lijkt mij een prima prijs en ook best nog wel aan de goedkope kant zelfs
meestal kosten ze zo rond de 600, soms 700 euro 2e hands

Origineel geplaatst door bounce
500 lijkt mij een prima prijs en ook best nog wel aan de goedkope kant zelfs
meestal kosten ze zo rond de 600, soms 700 euro 2e hands

Dan is het niet helemaal lekker met je als je dat er voor neerlegd; in 1998 heb ik nog een nieuwe prophecy (no shit) voor 1300 gulden gekocht.
In een muziekzaak hier n de buurt (die als duur te boek staat) gaat een 2e hands proph voor 400 euro de deur uit mét garantie. En zelfs deze staat nog steeds op een nieuw baasje te wachten.

Wat die e-bay linkjes betreft; check dat er nog niemand heeft geboden en dat de veiling al bijna afloopt...

Idd voor 200 meer heb je een Korg tinity plus daar zit de Korg Prophecy al
in dus ja dan is het verschil snel gemaakt...:yamaha:

Origineel geplaatst door Digimod
Idd voor 200 meer heb je een Korg tinity plus daar zit de Korg Prophecy al
in dus ja dan is het verschil snel gemaakt...:yamaha:

is dat niet optioneel? en kan daar idd een mossboard in?

wist dat niet:(

Ja idd optioneel bij de eerste trinity maar hij zit er al in bij de Plus versie
en de V3 heeft dan weer een Z1 kaart, bij de trinty rack is geen uitbreiding
mogelijk.....:geslaagd:

Het is een vraag prijs.;)
Tevens ben ik opzoek naar een Oberheim Ob12.
Misschien dat er iets van een deal kan ontstaan?

Voor de liefhebber heb ik ook nog wel een roland d110 module staan.

in 1998 heb ik nog een nieuwe prophecy (no shit) voor 1300 gulden gekocht.

Even een leuk detail. In eerste instantie koste de prophecy 2500 gulden (of iets in die buurt). Op een gegeven moment heeft Korg al die synths op de markt gedumpt voor een veel lagere prijs. Zoiets als Clavia nu doet met zijn nordleads 2.
Daarom lijkt de 2dehandsprijs erg hoog, maar is deze het niet als je vanuit de originele prijs kijkt.

Welke ROM versie heeft deze Prophecy? Dit is namekijk van belang als je het bakkie wil syncen met midi.

Druk op ENTER en EXIT bij het aandoen van de synth, als het goed is krijg je dan de versie in je schermpje.

Origineel geplaatst door The Q
Welke ROM versie heeft deze Prophecy? Dit is namekijk van belang als je het bakkie wil syncen met midi.

Druk op ENTER en EXIT bij het aandoen van de synth, als het goed is krijg je dan de versie in je schermpje.

Er zit ROM versie 17 in.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back