[Eindhoven] Bullit 25 jaar! o.a. Acid Junkies

JohnnyBusca

rocket scientist
Ola!

De Bullit bestaat 25 jaar en dat wordt gevierd met o.a. 69 Charger, PPS en de Acid Junkies.
Bullit1_l.jpg

Wie gaat er 8, 9, 10, 11 en 12 juli mee naar de bullit?

Veel bands voor weinig geld en het is tegenover Tolga, dus het eten zit wel goed! :)

Met:

Bullit2_l.jpg

Hee wat leuk.. Toen ik een jaar in Sittard woonde haalde ik dar altijd mijn platjes

Origineel geplaatst door Arv
Hee wat leuk.. Toen ik een jaar in Sittard woonde haalde ik dar altijd mijn platjes

Platjes kun je ook in Sittard krijgen hoor ;)

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Peter Pan Speedrock is ook best leuk!

Met genoeg bier ga ik dat opeens heel leuk vinden inderdaad!

Cultuur in Eindhoven.

Ook belangrijk!

Origineel geplaatst door Arv

Woonde je in Sittard?
Arme jongen!!!!
Ik zit er nog steeds vast!!:(

Origineel geplaatst door UndErdOg
Woonde je in Sittard?
Arme jongen!!!!

...ik wil die periode zo snel mogelijk vergeten....

:D

Arv

(sorry offtopic)

Ik ben gisteren niet naar de bullit geweest naar de Acid Junkies omdat ik zwaar chagerijnig was omdat mijn fiets gejat is.
Vanavond ga ik wel naar Peter Pan Speedrock. Helaas gaat 69 Charger niet door. Die vind ik eigenlijk nog beter.

Is iemand anders gisteren geweest?

#^%$@$^*&% !!!!! :( vergeten!!

Inderdaad vergeten, maar ik had ook andere dingen te doen eigenlijk.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik ben gisteren niet naar de bullit geweest naar de Acid Junkies omdat ik zwaar chagerijnig was omdat mijn fiets gejat is.
Vanavond ga ik wel naar Peter Pan Speedrock. Helaas gaat 69 Charger niet door. Die vind ik eigenlijk nog beter.

Is iemand anders gisteren geweest?

Euhh....

Vergeten......:(

Ik dacht gisteren middag nog... zal ik deze thread omhoog schoppen... maar toen mijn fiets weg was, wou ik tegen iets heel anders aan schoppen en heb ik de computer maar niet meer aangeraakt.

Toch zonde zo te lezen..

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik dacht gisteren middag nog... zal ik deze thread omhoog schoppen... maar toen mijn fiets weg was, wou ik tegen iets heel anders aan schoppen en heb ik de computer maar niet meer aangeraakt.

Toch zonde zo te lezen..

Wat hadden ze bij zich?

Origineel geplaatst door UndErdOg
Woonde je in Sittard?
Arme jongen!!!!

Hier nog zo'n arme jongen. Sittard is op zich wel leuk hoor, maar niet te lang; met mate.

Hey UndErdOg, spullen kopen?
Ik heb veel in de aanbieding (studio sell-out) en voor jou zijn de reiskosten wel HEEL minimaal... :)
Dus dan is het ook wat aantrekkelijker.

Origineel geplaatst door bikkel
Wat hadden ze bij zich?
Ik heb gisteren Stefan gesproken en ze hadden de gewone setup bij. Ze hebben 5 sets gegeven afgewisseld met djs.

PPS was ook leuk alleen het bier was snel op.. Dan maar rondjes rode wijn...

Ooooohhh.................ze hadden de GEWONE setup bij zich.....;)

Is dat eummm een nova achtig iets een laptop en een 303 ofzo?

Want ik vin da nie zo eigelijk....eerlijk gezegd.....ik vond ze met een bonkende 808 eigenlijk toch wel wat vetter...

Back