• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Wurlitzer 206

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

RetrOverveld

Ingeburgerd
Wurlitzer 206 piano in redelijke staat, heeft best wat finetuning nodig aan de toetsen en wellicht wil je een andere preamp erin. De piano heeft dus wel een service beurt nodig voor top gebruik. De prijs is daar ook op afgestemd!
Het is in principe een 200 model, maar dan met kast. Is overigens ook een 200 model van te maken.

Is al eens in onderhoud geweest bij EP service, is gemodificeerd: ipv een speaker select is er een vibrato standaard ingebouwd. Voor deze modificatie heb ik ook nog een nieuwe frontplaat (zie foto).

Ik gebruik hem weinig tot niet meer; dit unieke instrument verdiend een muzikant die er veel meer op speelt.

Vraagprijs: 1250 euro

Helaas heeft een SF-lid me gisteren lange tijd voor niks laten wachten, dus de wurlitzer is nog steeds beschikbaar voor de liefhebber!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back