Jupiter 8 op MP

Hooihuis

Acta est fabula
Ik was net even op Marktplaats aan het rondneuzen (kom er niet zoveel meer) en ik zag een ad van een Jupiter 8 voor 2.000,- euro. Het eerste wat je denkt bij zo'n bedrag is natuurlijk dat het gewoon fake is, maar de ad zelf zag er vrij netjes en betrouwbaar uit - behalve dan dat de persoon 1 dag actief was op MP. Tekst en foto's waren gewoon in orde en het was iemand uit NL.

Ook al weet ik beter en heb ik zelf niet echt interesse in een JP8 is er natuurlijk altijd 1% kans dat het ECHT een serieuze advertentie was. Punt is alleen dat hij 30 seconden later ineens was verwijderd. Heeft iemand deze nu ook gespot of was dat gewoon het laatste restje slaap in mijn ogen, waardoor ik allerlei moois ging zien? :gaap: Ik ga er toch van uit dat deze kerels aardig wat mails gehad moet hebben voor dit bedrag :D

Is volgens mij dezelfde die in deze draad al eerder was geplaatst door Reddread in post 1048. Zag em gisteren ook al.. zelfde foto's iig maar hij woont nu ineens ergens anders.. :D
Vreemd dat de bovengenoemde draad ineens dicht is :bekdicht:

Edit: De advertentie die Reddread ooit postte kon ik nog uit het google cachegeheugen plukken.. (zie plaatje)
Die van gisteren kan ik niet meer vinden maar tekst was volgens mij ook hetzelfde

attachment.php

Attachments

• JP 8 op MP.jpg
    JP 8 op MP.jpg
    59,7 KB · Bekeken: 140
Laatst gewijzigd:
Ik had hem ook gezien inderdaad.. Categorie 'Te mooi om waar te zijn' :frons:
Advertentie was zo rond middernacht geplaatst en de verkoper 1 dag op MP.
Blijkbaar gaan dit soort 'verkopers' ervan uit dat er 's nachts niet zoveel gecontroleerd/gemodereerd wordt op fake ads.

Wie woont er nou op een vliegveld (behalve Tom Hanks dan)???

Rode kool met appeltjes, appelmoes, kruimige aardappels en een fraaie slavink. Helemaal goed.

Hij staat erweer, ditmaal voor 1350 euro.
Telefoon ligt naast de haak, dus 100% fake.
Zou 't niet iemand van het forum kunnen zijn :eureka:

Back