• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha MOX6 | Yamaha SY85

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

L56

I can has synthsaiser?
Wegens onnoemelijk in de wegstaan (maar ook weer niet zo dat het tegen bodemprijzen wegmoet) tegen bodemprijzen aangeboden, omdat het uiteindelijk wel wegmoet (hehe)

Yamaha SY85 - Mijn oude trouwe, langst in bezit zijnde synth, doch al jaren ongebruikt. Technisch 100%, Toetsenbord zou wat liefde kunnen gebruiken. Cosmetisch 90%. Nooit mee opgetreden, maar zeer regelmatig bespeeld.

Vraagprijs 200 euro (met stofhoes)

Kawai K1 - Was al niet de mooiste toen ik hem (for cheap) overnam, en is nog wat minder mooi geworden. Technisch goed. Samen met QX80 sequencer die cosmetisch is mishandeld door de vorige eigenaar. Technisch 100%. Niet los te koop. Wil je de QX, krijg je de K1 gratis en andersom! Met stofhoes voor de K1!

Vraagprijs 65 euro.

Emagic AMT-8 midi interface. 8 in/8 out via USB of seriale poort. Router functionaliteit via software. 100% inclusief doos.

Vraagprijs 75 euro.

Boss GX700 gitaar processor in 19" formaat. Draaiknopjes missen van de voorkant en omdat ik geen gitaar heb, heb ik hem nooit goed uit kunnen proberen. Laten we zeggen

Vraagprijs 40 euro.

Foto's volgen later. Prijzen zijn onderhandelbaar.

AMT8 en GX kunnen worden opgestuurd, rest is afhaal only.

Oja, later komt er waarschijnlijk nog bij: Edirol PCR800, Novation Impulse 49, 88 hamer weighted tellend inbouw toetsenbord (Doepfer PK88 ) en een Korg padkontrol, diverse Quicklock standaards en 19" tafelrack. Dit alles wegens schandalig overkompleet.

Last edited by a moderator:
K1 en Q80 zijn opgehaald door vriendelijke nijmegenaar!

Rest mij nog u te verblijden met de beloofde foto's:

AMT8 en GX700:

Attachments

• AMT8 - 1.jpg
    AMT8 - 1.jpg
    27,9 KB · Bekeken: 104
  • AMT8 - 2.jpg
    AMT8 - 2.jpg
    14,9 KB · Bekeken: 111
  • GX700 - 1.jpg
    GX700 - 1.jpg
    31,1 KB · Bekeken: 107
  • GX700 - 2.jpg
    GX700 - 2.jpg
    28,4 KB · Bekeken: 103
  • GX700 - 3.jpg
    GX700 - 3.jpg
    31,2 KB · Bekeken: 113
.....eeeeeeeen nog een foto van de GX700 en twee van de SY85.

Overigens zijn de vingers (zichtbaar op de foto's in het vorige berichts van de GX700) niet bij de deal inbegrepen.

Dank u!

Attachments

• GX700 - 4.jpg
    GX700 - 4.jpg
    17,7 KB · Bekeken: 109
  • Yamaha_SY85 - 1.jpg
    Yamaha_SY85 - 1.jpg
    49,2 KB · Bekeken: 106
  • Yamaha_SY85 - 2.jpg
    Yamaha_SY85 - 2.jpg
    18,7 KB · Bekeken: 114
Novation Impulse 49 ook verkocht!

In de prijzen zit nog wel wat ruimte.

Komt nog bij Korg Padkontrol (Wit) met doos en usb kabel: 80 Euro

En PadKontrol ook verkocht. Gaat lekker zo! :okdan:

Er was wat interesse in de GX700. Voor de mensen die het steeds vragen (omdat ik het steeds vergeet te vermelden :kroon:). Ik woon in Eindhoven Noord. Nabij Uitvalswegen (A2, A50, A58 )

Blijft over
SY85 175 euro (incl doos (!!!! jaja, de originele uit 1992, eerste eigenaar) handleidingen en stofhoes.

Emagic AMT8 75 euro. Door te koppelen aan andere AMT8-ten of een Unitor 8 voor extra midi channels. Voor een klein prijsje weer 8 extra ins en outs. Incl. doos, originele adapter, usb en seriele kabel.

Boss GX700 40 euro. Echt bodemprijs. Je vind nergens meer of rauwer rack effect voor dit geld. Via midi te besturen via gratis editor/librarian. Niet de mooiste, vast wel de goedkoopste en zover ik weet 100% goed. Maar neem een gitaar en versterker mee voor een test! ;-)

*KICKSUMAC*

AMT8 = verkocht
PadKontrol = verkocht

Rest is er nog.

Gratis GX700 bij aankoop SY85

Geen gratis SY85 bij aankoop GX700 (maar wel 40 euro korting ;-)

Sorry veur de eurlie schop, maar

GX700=Verkocht!

Niemand, nobody, geen mens interesse voor de kleine broer van de SY99? Dat kan ik hem toch niet gaan vertellen!? Het breekt z'n digitale hart!

SY85 voor 200 euro of goed bod! Infomeer ook naar de "ik kom hem ophalen, want L56 verstuurt hem toch niet"-korting.

Wellicht in voor ruil van kleiner spul. Maar heb geen idee wat.

SY85 200 euro

Komt bij

Yamaha MOX 6 synthesizer

Nog 2,5 jaar garantie (Thomann) met alle toebehoren (handleiding, adapter, usb kabels en ongeregistreerde Cubase AI, Steinberg YC-3B orgel plugin en Steinberg Prologue plugin.)

Synth (Motif XS soundset), DAW controller en geluidskaart in 1.

Komt met stofhoes en als je aardig bent, dan ook met X-Statief en Sustain pedaal. ;-)

900 Euro svp.

Met doos. Maar wordt toch niet opgestuurd. Op te halen in Eindhoven Noord.

Prijs is vraagprijs!

Hier wat foto's van de MOX 6

Attachments

• MOX6 - 1.jpg
    MOX6 - 1.jpg
    42,6 KB · Bekeken: 105
  • MOX6 - 2.jpg
    MOX6 - 2.jpg
    27,9 KB · Bekeken: 102
  • MOX6 - 3.jpg
    MOX6 - 3.jpg
    24,9 KB · Bekeken: 99
Echt in staat van nieuw en ook nog met een mooie compucap stofhoes:

Attachments

• MOX6 - 4.jpg
    MOX6 - 4.jpg
    22,4 KB · Bekeken: 105
  • MOX6 - 5.jpg
    MOX6 - 5.jpg
    20,8 KB · Bekeken: 98
  • MOX6 - 6.jpg
    MOX6 - 6.jpg
    29,5 KB · Bekeken: 102
Vooruit dan: 850 euro of goed bod voor de MOX.

Staat inmiddels ook op marktplaats.nl

Als het helpt, dan ben ik ook wel in voor een (deel)ruil.

Zit te denken aan een Moog Slim Phatty ofzo. Bijbetaling komen we wel uit (van jouw kan dan he? ;-)

Of iets anders. Verras me maar!

(Geen software: heb alles wat ik nodig heb)

Bedankt weer voor de aandacht! :okdan:

Boom!

800 euro voor de MOX. Maar dat is het dan ook wel. Rek is eruit. Dit is de bodem. Eind is in zicht en nog wat synoniemen.

Anders hou ik hem gewoon. Op de kast waar de SY85 ligt is nog ruimte zat! ;-)

Hatsaaaaaa!

- "Gezondheid!"

Nee!

- "Wat nee?!"

*SCHOP*

MOX 6 is verkocht!

SY85 blijft maar hier!

:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back