Solina String Ensemble gespot in mooie staat....

Ik ben vandaag even bij Daan Smit's muziekhandel naar binnen gelopen in Maastricht toen zag ik daar ergens achterin de winkel een mooi Solina String Ensemble staan....
Ik ben er zelf ook op zoek naar dus dacht eens even vragen....
Zo gegzegd zo gedaan toen ging de verkoper kijken naar het ding ik zelf zag nergens een prijs staan, volgens mij heeft hij eens naar mij gekeken en toen snel een prijs gemaakt: 450 euro....

Toen heb ik vriendelijk bedankt en ben gegaan....

Maar als er echt iemand op zoek naar is en best wat wil neerleggen na het nodige afdingen, leek me dit uiterlijk een heel mooi exemplaar....

Groeten Sascha

die bak staat er echt al onmenselijk lang

overigens, alles wat daarachter staat, staat er ongelooflijk lang!

leuk om eens een keer rond te kijken, heel interessant, maar daar houdt t ook op :D

Onmenselijk lang

Onmenselijk lang

Aha de bak staat er al onmenselijk lang.....
Maar toch moest meneer even naar het ding lopen alsof hij de prijs niet wist....

Nou die wist ie dus al toen hij mij daar zag staan en ik vroeg....

:biertje:

Ik heb er ooit eentje gratis gekregen van een collega.............maar die was dan wel helemaal bruin gespoten......geluid was verder ok. De prijs nu is zeker geen 450 euro, meer iets van 200 euro. Een paar jaar geleden nog stonden ze in de viavia voor 100 gulden.

Het geluid is overigens wel heel mooi. De chorus is gewoon top. Dat geluid heb ik maar in weinig andere synths gehoord, verschillende elka synths en de russische Faemi-1M.

hee das toevallig,

Ik heb hem daar ook gezien. De man zei me echter toen dat ie gemaakt moest worden en dat de onderdelen daarvoor moeilijk te krijgen waren.
ik vind de prijs echter belachelijk hoog, en dat is niet alleen voor die solina!!!
Ik heb er wel eens dingen gekocht en de waren wel in prefecte staat tegen een redeijke prijs, maar soms rijzen de prijzen de pan uit.

Wel een leuk ding, dat wel maar ik dacht toen al:''gewoon op marktplaats.nl blijven kijken en daar eentje kopen''

Groeten,
Rene

daan

daan

die bak is veel te duur en heeft als ik het me goed herinner ook nog een fors voedingsprobleem!
als je meerdere toetsen tegenlijk indrukt dan begint hij te "tremelo'en".
ik zou er maar een beetje voorzichtig mee zijn
groet, sunny

450 euro veel?

450 euro veel?

iK vind 450 euro wel meevallen. Volledig polyfoon. Moooiste strings allertijden. Op E-bay staan ze trouwens wel voor veel minder. Maar versleep het zware kreng maar eens. Trouwens zonder Chorus is ie ook prachtig

Back