Goedkope software kan ook mooi klinken

paulifra

Stamgast
Uitsluitend ter informatie :
================

Bij toeval kwam ik een Kontakt instrument tegen voor een prijs waarvan ik dacht dit moeten meer mensen weten.
Luister eens naar Jubal Flute van embertone.com

Laatst gewijzigd:
Wat maakt de prijs bij software nou uit? Er zijn gratis vst die de duurste uitlachen.

Ik zoek geen discussie, het is ter informatie om eens een kijkje te nemen op een voor mij tot voor kort onbekende website

Ik zoek geen discussie, het is ter informatie om eens een kijkje te nemen op een voor mij tot voor kort onbekende website

Toch beweer je dat goedkope software ook mooi kan klinken, dat is een uitspraak die je gegarandeerd een discussie op gaat leveren.

Misschien moet de titel: "Goedkope software DIE ook mooi kan klinken" zijn, of doorverwijzen naar de specificaties van het bovengenoemde product. Gratis vst's kunnen ook het werk goed doen.

ach, ik vind alle software nergens naar klinken...:D
en het is maar hoe je dat leest ;)

want als software per se WEL ergens op moet lijken dan kan je het vergelijken en dan zal het in de meeste gevallen niet klinken...
maar uiteraard bedoel je dat "software" ansich nergens naar klinkt... idd, want als je software hebt van bijv een wordprocessor dan... dan...
alhoewel de TS (lees: paulifra, Geregistreerd: 8 maart 2004, Woonplaats: elburg, Berichten: 137) eigenlijk ende nutuulk bedoeld "softsynths"...

zo he he, is dat ook weer aufgelöst :D

Back