• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Gratis: gevonden

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Imipolex

switchboard operator
Op straat gevonden: een remote control voor een revox A77 'manufactured by Willi Studer'!
Made in Switzerland, met zo'n ontzettend lange kabel d'r aan.
Gratis. Anyone?

Gratis is ALTIJD goed !!!

...........eh maar ik heb geen Revox A77, Hmmmmmmm ik heb eigenlijk helemaal geen bandrecorder.

dus wat moet ik ermee ?

Groetz

Marco:confused:

Origineel geplaatst door PHAEAX
Gratis is ALTIJD goed !!!

...........eh maar ik heb geen Revox A77, Hmmmmmmm ik heb eigenlijk helemaal geen bandrecorder.

dus wat moet ik ermee ?

Groetz

Marco:confused:

Je kunt hem ook weer aan iemand anders geven!
HAHAHAHA!
Toch?

Ja, en jij dan ?????? dan zit jij met lege handen....

zou wel een goeie zijn, dan zet ik 'm daar na weer op het synthforum ..........

Hmmmmmmmmmmm even denken.......

Weet je wat het is met dit soort dingen ?
Je kan 'm beter op ebay of marktplaats voor een "Symbolisch" bedrag verkopen, dan ben je er volgens mij veel sneller van af.
Volgens mij zijn "Menschennnn" vanuit Psychologische aspecten npgal Ängstig voor gratis aangeboden dingen.
Dan gaat men er bij voorbaat al vanuit "DAT HET WEL NIX ZOU WEZEN".

Veel succes bij het slijten.

Vriendelijke groeten uit Den Haag !

Marco

Origineel geplaatst door PHAEAX
Volgens mij zijn "Menschennnn" vanuit Psychologische aspecten npgal Ängstig voor
gratis aangeboden dingen.
Marco

Ja, daarom komen er ook nauwelijks bezoekers of die "FREE Sex" sites! :dubbel:

Senso is voor niks nie bang nie. Die heeft'm dus vandaag per post binnengekregen.
BEDANKT! :okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back